( Mirza yaman )
Uyandığıma birinin elinin çene kısmımda gezindiğini hissetim, gözlerimi açtiğimda alisayi gördüm, dikkatlice yüzümü izliyordu.
"Günaydin."dedi, elini geri çekeceği sırada izin vermedim ve elini tuttum.
"Günaydin gülüm"dedim,
"Sen cidden beni bayıltacaksin bir gün."dedi ve birden alazın."hii valla görmedim yalaan!"diyen sesi geldi. Alisa gözlerini devirirken benden uzaklaştı o sırada diğerleride uyanmıştı.
"Noluyo ya!"diyerek uyandı yağmur Suzan teyze ise birden mutfaktan çıkınca alaz olduğu yerde hoplayıp."Bisbillahirrahmanirahim!!"
dedi ve hepimiz gülmeye başladık."hadi uykucular! Elinizi yüzünüzü yıkayıp gelin sofraya!"dedi....
"Abla ya benim aklıma takıldı bu gürkan kim"deyince alaz, alisa öksürmeye başladı suzan teyze ise öylece kala kaldı.
Kapı çaldığında suzan hanım ayağa kalktı ve."boşver."diyip kapıyı açmaya başladı ben ise alisaya çayı uzattım içti. Ardından içeri Eslem,Yiğit ve inci geldi."GÜNAYDINLAAAĞĞRR!"diye böğrerek içeri girdi, sonra suzan teyzeye dönüp."Özür dilerim biraz böğürdüm galiba."deyince inci onu kolundan tutup."Biraz(!)?..peki."deyip benim yanıma oturdu, yiğit ise onun karşısına yani yağmurun yanina oturdu.
"Ee yiğit senin bu sevdiğin kıza açılma işin noldu?"diye sordum, inci ile yiğit aynı anda."Efenim!"dediler, ikisinede kısa bir bakış atıktan sonra."Yağmur dün bahsetti adını söylemedi, inci sen niye bu kadar şey ettin?"inci bir süre bana mal mal baktıktan sonra."öylesine..şaşırdım yani"dedi.
"Ee ne cevap verdi!"dedi büyük bir heycanla yağmur yiğitte ona aynı heycanı ile bakip."oda aşıkmış!"deyince erayın içtiği çayı burnundan püskürtmesine ramak kalmıştı.
"Aa niye hep birileri boğluyo?!"diyerek erayın sırtına vurdu aylis.
"İyiyim."dedi eray, yağmur ise."ŞAKA YAPIYOSUN!"diye nerdeyse çığlık attı."çok ciddiyim!"dedi yiğit.
"Düğününüzde asla oturmayip sadece kıvırcam demedi deme!"dedi ve inciye baktı."senide pek oturtmam."dedi. İnci gözlerini kaçırıp önündeki salamı ağzına attı ve çiğneyip yuttu, Evren."Ee artık kızın adını söylesen mi?"dedi. Yiğit ise."Çook yakında! Yiğitotv'de!"deyince inci ile birbirlerine baktıklarında dayanamayip."inci sen bu kızı tanıyo musun?"diye sordum, inci bir süre durduktan sonra."Hayır."dedi. Ardından yiğit."inci tanımıyor sadece birine aşık olduğumu biliyodu."dedi
"Ne zamandan beri"diye sordum.
"Dün öğrendim."dedi inci.
"Öyle olsun"dedim,
...
( Alisa Aktaş )
Bizimkilerle hep beraber dişari çıkmıştık. Eray ve yiğit birbirine düşman gibi davranıyolardı ve konuşmuyorlardı.
"Çekilsene!"diyerek yiğiti itti eray.
Düzelteyim eray yiğite bir kin beslemişti belliydi.
Yiğit tam birşey diyeceği sırada mirza onu kolundan tutup."noluyo ne bu halleriniz sizin?"dedi.
"Ne bileyim ben! Kendi benimle uğraşıyo!"dedi sinirden neredeyse kıpkırmızı olmuştu, mirza."aranızdaki problem neyse halledin."dedi, yiğit başını onaylarcasına aşağı yükarı salladı. Onlar inciyle en arkada kalırken mirza ile ben ilerlemeye devam ettik."mirza."
"Söyle gülüm"dedi.
"Açım."dedim, çünkü bu gerginlik beni acıktırmıştı. Mirza güldü ve."Evet çoçuklar!"dedi hepsi ona döndüğünde yiğit." Yiğitotv'den gelişmelerr! Mirza Yaman ilkokul öğretmenine dönüştü,"dedi.