( Yağmur Akcan )
Evren hastaneden çıkalı neredeyse 1 hafta olmuştu ve beni bir yemeğe çağırmıştı. Tabikide kabul etmiştim arkadan abimin sesinide duymuştum ama önemsememeye çalıştım. Evren,abim ve mania yapışık 3üzler gibi hep bir aradaydılar! Dün evrenin evinde 3ü beraber koltukta uyumuş! Bazen evrenin beni abimle aldatma ihtimalinden korkuyordum!
Üstümdeki gözlerim gibi mavi olan elbiseye düzeltip aşağı indiğimde üçünü gördüm. Evren,Abim ve Mania.
"Oğlum bi dursana haağ!"diyerek onun bir yerlerine bastırıp bayıltmaya çalışan abim ve eğlenerek onları izleyen mania'ya gözlerimi devirdim ve onlara yaklaştım. Mania ile abim beni görünce bir birine kaş göz yapıp uzaklaştılar. Evrene yaklaştım ve biraz onu inceledim oda aynısını yaptı ardından."Çok güzel olmuşsun.."dedi.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun.."
"Ah kız çoçuğu ah.."
"Hadi gidelimm!"deyip arabaya ilerledim. Evren benim için kapıyı açtı ve arabaya bindim.
Evren zannettiğim gibi restorana götürmedi onun yerine bir sahile gelmiştik."Evren? Hani yemek yiyecektik?"dediğimde gülümseyip."Yeriz birazdan"dedi rahat bir tavırla.
Arabadan inip sahile ilerledik sahili işaret edip."Sahilleri sevdiğini söylemiştin.."dediğinde gülümsedim. Unutmamıştı..
Yanaklarımı avuçlarının içine alıp biraz okşadı ardından."Kız çoçuğu.."dediğinde alınlarımızı birbirimize yaslamıştık..
"Efendim.."
"Evlen benimle.."dediğinde gözlerim kocaman açıldı."Ne!?"dedim şaşkınlıkla.
"Kız çoçuğu.."deyip bir dizinin üstüne çöktü."Evlenelim artık.."dediğinde gülmemek içib kendimi tuttum."Evren.."
"Evet yada hayır kız çoçuğu..hazır değilsende-"
"Evlenelim!"dediğimde sırıtarak bana baktı ve kadife kutudan yüzüğü çıkarıp parmağıma taktı. Sonra beni bir anda kucaklayıp kendi etrafında döndürdü."Baban vermezse kaçıracağız seni!"dediğinde kaşlarım çatıldı."Kaçıracağız derken?"
"Abin aklıma soktu kaçırma işini..Mania zaten onun sağ kolu"
"Sol koluda aylindir.."deyip güldüm..biraz havadan sudan konuştuk ve sahilde gezdik ardından restorana gidip yemek yedik..evren beni eve kadar bıraktığında beraber arabadan indik."Sağol.."dedim ve ellerimi onun beline doladım. Oda elleriyle belimi tuttu ve."Ne demek kız çoçuğu.."
Dudaklarıyla dudaklarım birleşti..bir süre sonra ayrıldık."Seni seviyorum.." dedim oysa."Seni sevmiyorum..aşığım" dedi ve beni anlımdan öptü..biraz daha durduk ardından o arabaya bindi bende eve girdim telefonumu açıp baktığımda aylinden mesaj vardı.
Ayln💤:Etti mi evren teklifff??!
Siz 'Ayln💤' adlı kişiye bir fotoğraf attınız.
Sen:Ayliiğnn! Evlenceezzzz!Ayln💤:Hayırlı olsiin!
Sen:Darısı başına aşkom💅🏽
Ayln💤:O biraz zor..
Sen:Niye laan?
Ayln💤:çok karışık ben bile hala ne olduğunu tam çözemedim uzak kslmak istiyorum. Gitmek..
Sen:Gidiyor musun?
Sen:Ateş biliyor mu?Ayln💤:bilmiyor..yarın için uçak bileti aldım gidiyorum..
Sen:Aylin şakaysa hiç komik değil!
Ayln💤:Keşke şaka olsa ama değil! Gidiyorum..
Sen:Nereye
Ayln💤:Uzağa..
Sen:Yolun açık olsun o zaman..bizi unutma aylin..
Ayln💤:Evrenle bol bol üreyin taam mi sizi seviyorum god byeeeğ!🤍
Sen:Bye bacum🤍
~ Heellüü ufoocukkklariumm!👽👽 ~
~ Nasılsınız umarım iyisinizdirr ~
~ Evrenle yağmurda evlendirenzii bacımm! ~
~ Herr niysee! Bir sonraki bölümde görüşürük ufocuklarimm👽🤍✨️ ~
~ ☆ YILDIZA BASS ☆ ~