[32]

27 14 33
                                    

Bugün balayına gidecektik herkes hazırdı fakat sevgili kocam hala odamızda uyuyordu."Git uyandır artık şunu!"dedi Eray. Aylisle kavga etmişlerdi belli çünkü ikiside dokunsan seni gebertecek gibiydiler.

"Tamam.."dedim ve gülerek odamıza çıktım.

Yatalta yüz üstü uzanmış tatlı tatlı uyuyan mirzaya yaklaştım. Yatağa oturdum ve."mirza.."dedim elimi yüzünde gezdirirken."hımm"dedi uyku mahmuru olan sesi hırıltılı geliyordu."Kocacığım..uyan hadi.."dediğimde dudaklarını öne doğru büzdü."hadi mirza!-"dememe kalmadan bileğimden tutup beni yatağa geri oturttu."Evde kalsak olmuyo mu?"diye sordu.

"Ya mirza! Hadi kalkk!"dedim.

"Öpmezsen kalkamazmişim.."dediğinde güldüm. Tam yanagından öpeceğim sırada yüzünü çevirdi ve dudaklarım onun dudaklarıyla birleşti. Çekildim ve."hadii!"dedim.

"Tamam karıcım,tamaam"dediğinde gülümseyerek yataktan kalktim ve ellerimi bir birine vurdum."o zaman biz aşağidayiz çok oyalanma!"dedim ve odadan çıktım. Tam salona gireceğim sırada mutfaktaki  yiğit ve erayın konuşmalarını duydum."herşey hazır mi oğlum!"dedi eray. Kaşlarım çatıldı."Herşey hazır tek sorun aylisi nasıl oraya getireceğimiz."deyince içeri girdim ve."hayırdır?"dedim ikiside bana döndü sonra yiğit."Yengeem!"dedi ve kapıyı kapattı."aylisi bir restorana ikna edip getirebilir misin?"dediğinde kaşlarım çatıldı."şu işi doğru düzgün anlatın bi!"dedim. Eray sözü devralarak."Aylise evlenme teklif etmek istiyorum sizin ötelin yakınlarında güzel bir restoran var orayı kapatırdım. Aylise evlenme teklif edeceğim ama önce aylisin oraya gelmesi lazım, getirebilir misin?"

"Yapmaz miyim?"dedim omzuna hafifçe vurarak, yiğitse."işte bizde onu soruyoruz yapar misin yapmaz misin?"dediğinde güldüm ve."Yaparım ama önce oraya gitmeliyiz"diyerek mutfaktan çıktım. O sırada mirzada odamızdan çıkmıştı.

"Ooo paşamız uyanmış!"dedi alaylı bi ses tonuyla yiğit.

Salona girdiğimizde aylisin."O zaman yalnız kal!"diyip telefonu sertçe-büyük ihtimalle aylin-kapatıp cebine sıkıştırdı."Ne oldu?"diye sordum.

"Aylin hem bizimle gelmek istemiyo hemde ateşle kalmak istemiyo!"dedi aylis ve ayağa kalktı."herneyse hadi çıkalım mi artık?"dedi. Onu onayladım ve sonunda hepimiz ayrı ayrı arabalara bindik.

Ben,mirza,alaz,yiğit ve eray

Yağmur,Evren,eslem,inci ve aylis şeklinde arabayalara dağıldık ve yola çıktık. İlk yiğit ve alazın açtığı saçma şarkılar sonucu arabada minik(!) Bir kargaşa yaşanmıştı. Sonra onlar uyuya kalmıştı ve biz gelmiştik. Zaten arkamızdan hemen diğerleride gelmişti. Resepsiyondan odaları alırken ufak bir şok yaşanmıştı nedeni ise:Evren ve Yağmur aynı odada kalmak istediğini söylemişti fakat resepsiyon onların ayni odada kalmamasını yoksa gurur beyinde istediği gibi(!) Ona haber vereceğini söylemesiydi. Evren ile yağmursa yinede gizli gizli aynı odada kalacaklardı.

Mirzayla odamıza çıktığımızda o kendini hemen yatağa bıraktı."hemen uyuyacak misin gerçekten!?"dedim.

"Ya ne yapayım gülüm sen de?"dediğinde dudaklarımı büzerek."Aşağıda buranın yakınlarında deniz varmış..oraya gidelim mi"dedim yatağa oturarak. Bir süre yüzüme baktı ardından."gülümm.."dedi.

"He?"dedim büyük bi hevesle oysa."gel biraz uyuyalım sonra gideri-"demesine kalmadan yumruğumu tam onun göğüsüne geçirdim ve."Ben gidiyorum sende burda dön kıçını yat tamam mi Mirza!"deyip ayağa kalktım. Elime yeşil bir şort ve beyaz ince askılı bir bluz alıp banyoda giyinip çıktım ve mirzayı beni beklerken gördüm."hadi yeşilin en çok yakıştığı! Güzel karım!"diyerek beni kolunun altına aldı ve kapıyı kapattı. Bizimkilerin çoğu büyük ihtimalle aşağıdaydı. Bahsettiğim sahile geldiğimizde bizimkileri gördüm. Hepsi denizde eğlenirken onları tek uzaktan izleyen eslem ile yiğit'ti. İncide yiğiti izliyordu."yiğit neden girmiyor?"dedim. Mirza."bilmem?"diyerek omuz silkti.

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin