( Alisa Aktaş )
Öylece aylis ile oturmuş ne yapabiliriz diye düşünüyoduk ama kaçabileceğimiz bir yer yoktu, manyak herif cam kulpunu zincirle bağlamıştı ve tek bir cam vardı!. Kapı ise kilitliydi. Başka bir çıkış ise yoktu!
"Kalk!, birşey buldum kalk!"dedi aylis umutla ayağa kalktım. Odanın ortasında öylece duran sandalyeyi aldı ve havaya kaldırıp yere fırlattı."Aaa manyak misin be! Sandalye sana ne yaptı!"dedim aylise, o ise sandalyenin kırılan bacak kısmını eline aldığı an kapı açılma sesi geldi. Elinde bir tepsi ile saçlarında aklar olmasına rağmen esmer saçları parlayan mavi gözlü 40-45 arası yaşlardaki bir kadın vardı karşımızda, önce aylisin elindeki sandalye bacağına, sonra kırık sandalyeye en son ise bana baktı ve."yemek getirmişti-!"diyemeden aylisle gözlerimiz birleşti ve hızla açık kapıdan çıktık, salonda elindeki içkisini yudumlayan gürkan beye sandalye bacağını fırlattı ve TAM 12'DEN VURDU!
sandalye bacağı tamda gürkan beyin o koca burnuna denk geldi ve."Bu ne lan!"diyerek inledi.
"Ayliszede aşko sevdin mi?!"dedi o sırada yanımıza 5 koruma geldi 2'si beni 3'ü aylisi tutuyodu."bırakın lan beni orspu çoçukları!"diye bağırdı aylis.
Bizi odaya zorda olsa geri getirdiklerinde ordaki kadın orda değildi sadece tepsi ordaydı.
"Ben açım ve o yemeklerin içinde zehir olsa dahi yerim!"dedi ve ayağa kalkıp masanın üstündeki tepsiyi yatağa getirdi aylis.
Mercimek çorbası,ekmek ve su.
"afiyet honey sugar Cani"dedi aylis.
"Sanada cani"dedim ve ikimizde yemeğe başladık sonra aylis durup."yatakta yiyoğz ya"dedi ağzındaki lokmasını yuttu ve devam ettı."gece uyurken çarpılmayalım?" diye sordu, bense gülerek."boşver ye kız sen, ye!"dedim.
...
Sabah uyandiğimda birşeyin ayağimi çekiştirdiğini hissetim ayağımı çekmeye çalıştım olmadı, ayağıma baktığımda ise ayağıma sarılmış uyuyan aylisi gördüm.
"Lan! Ayağımı bırak!"deyip ayağımı çekmeye çalıştım ve sonunda uyandı aylis ve."İyğğ! senin ayağının ne işi var benim yanımda!"dedi, bense."Ayağıma sen sarılmışsın!"dedim. Ve odaya o girdi."Uyandiniz mi?"dedi.
"Yok hala uyuyoruz."diyerek gözlerini devirdi aylis.
"Peki, hanımlar burası sizde!"dedi içeriye 4 tane kadın girdi, aylis ise."Ay hoşt!"diyerek ona yaklaşan kadının eline bir şamar atıp benim yanıma kaçtı. Gürkan ise odadan çıkmıştı.
Kadınlar zorla bizi süslemiş ve giyidirmişlerdi...tek sorun GELINLIK GİYİDİRMİŞLERDİ!
"Hobaa ben eraya kavuşamadan başkasına mi gideceğim!?"dedi aylis ve yatağa oturdu ben ise bir oraya bir buraya odanın içinde turluyodum.
"En başından beri planı bizi satmakmiş!"dedim.
"Ay bi dur benim beynim döndü burda!!"dedi aylis odanın tam ortasında durup ona döndüm ve."ne yapmamı bekliyosun?, Adam bizi kim bilir kime satacak!, Ne yapmamı bekliyosun halay çekmemi mi?"dedim o sırada odaya girdi gürkan."seni adi pislik!"dedim. O ise güldü ve."sizi alacak kişiler aşağıda!"deyince, aylisle gözlerimiz birleşti.
"Şimdi sıçtık!"dedik. Gürkan ise."siz mi iniyosunuz ben mi sizi indireyim!?"
"Tamam be, kendimiz ineriz"dedim. Aylisle merdivenlerden aşağı inmeye başladık, ve indiğimizde karşımızda Mirza ile Eray'i Gördük ikimizinde gözleri fal taşı gibi açılırken onlar bizi süzüyor ve çapkın bir gülüş sergiliyolardi.
"Evet! Kadınlar bunlar. Ödeme nasıl olacaktı."dedi Gürkan onları tanımıyordu!.
Eray ve mirza ayağa kalktılar mirza bana yaklaştı eray ise aylisi yanına çekti, bize ise inme inmiş gibiydi öylece duruyoduk.
"Ödeme-"diyen mirzanın sesini kırılarak açılan kapı ve."kaldır elleri, etrafin sarıldı!"diyen evrenin sesi ile bir çok polis etrafı sardı, ne olduğunu bilemedik çünkü eray ile mirza bizi ordan çıkardılar 4ümüz arabaya bindik, aylisle ben arkada, eray sürücü koltuğunda ve mirza ise onun yanındaki koltukta oturuyodu.
"Burda yakınlarda nikah dairesi var mi bir baksana mirza?"dedi eray alaycı sesinin arkasında minik bir ciddilikte vardı. Mirza gülerek."var galiba."dedi ve kafasını bana doğru çevirip."gidelim mi?"dedi ve göz kırpıp sırıttı benim ise yanaklarıma ateş fena şekilde basmıştı.
"Ben birşeylere cevap almadan evlenmemm!"dedi aylis imalı bir sesle, eray ise."Öldüm kızım meraktan, cevap mi istiyosun seviyorum lan seni oldu mu!?"deyince, aylis."Oldu.."dedi ve bir sessizlik oldu sonra mirza."şimdi sen benim baldızım misin yoksa yengem mi?"diye sordu.
"Orası bir muamma."dedi aylis, güldük bu halimize sonra eray."müzik açayım mi?"dedi, hepimizden onaylarcasına mırıltılar çıktıktan sonra rastgele bir şarkı açtı.
Kaan boşnak - Bırakma kendini.
Bırakma kendini, hadi gel, yaslan bana
Yanımda değilsen ne istanbul, ne ankara
Dalgalara direndim, bilmem, neye güvendim
Bir damla su dökmem tüm dünya alev alsada
Bilmem, kime gücendin, hadi gel, anlat bana
Değişmem gülüşünü tüm dünya benim olsa da
Her kimse seni üzüp üstüne ağlatırsa
Bir damla su vermem çöllerde kavrulsada..
~ BÖLÜM SONU UFOCUKLARIMM👽🎀 ~~ Nasılsınız umarım iyisinizdirrr ~
~ Sizce bölüm nasıldı?👽💤 ~
~ bir çiftimiz daha oldu gibii ~
~ sizce sıradaki kim seçeneklerr:
A)Eslem+Alaz
B)Yağmur+Evren
C)inci+Yiğit
Sizcee hangisii?? ~~ herneyse bir sonraki bölümde görüşmek üzeree! ~