PROLOG.

269 8 7
                                    

Wardina adra seorang gadis yang cantik, baik, sopan serta penyayang. Namun malangnya, dia seorang anak perempuan pertama yang dianggap bodoh, tidak berkerjaya, tidak berguna oleh ibunya. Dia mempunyai trauma yang sangat mempengaruhi mindanya. Sejak kecil lagi, Wardina telah dipukul, didera oleh sang ibu. Hanya ayah dan nenek nya saja yang menyayangi nya dan menjaganya dengan baik. Dia bertekad ingin menjadi penyabar seperti ayahnya, namun fikiran nya bercelaru, Apakah dia mampu menjadi seperti ayahnya kelak?..

♠♠♠

Enzra khaleq seorang jejaka dingin, berhati kejam, tidak mudah jatuh cinta dan seorang yang bekerja serta sangat mementingkan pekerjaan nya. Berketurunan rusia dan memiliki iras kacukan bapanya. Dapatkah seorang gadis mencairkan hati seorang enzra khaleq?..

♦♦♦

Ezran Khadam seorang lelaki peramah, mudah senyum, baik serta baik budi bicaranya kepada orang yang dia sangat rapat dan cintai. Aleq juga merupakan seorang lelaki yang sangat berkerjaya dan memiliki beberapa buah syarikat.

♣♣♣

"Saya bukan perempuan idaman awak"
-Wardina Adra-

"If I want you, I will chase until I get it. No matter what happens"
-Enzra khaleq-

"Saya tak sempurna, saya takut, saya takut benda tu akan berulang kembali"
-Wardina Adra-

"Usah dibiar termenung bulan dan bintang, sedangkan bunga dan kumbang bersisipan atas tanah"
-Ezran Khadam-

BIDADARI MR.ENZRA KHALEQWhere stories live. Discover now