21.Bölüm

2.9K 104 11
                                    

Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Ben büyük bir heyecan ve hevesle yazarken sizin konular ve bölümler hakkında ki yorumlarınızı çok merak ediyorum ama siz inatla yorum yapmıyorsunuz. Emeğimin karşılığını hiç bir şekilde alamıyorum. Her neyse.

Keyifli okumalar ;)

                                  🦋

Bütün gece nefesi nefesime karıştı.

Saat gecenin dördü idi ve ben kocamın göğüsünden huzurla uzanıyordum.

Eskiden olsa bu saatlere kadar dertten kederden uyuyamazdım ama şimdi kocamın o şevkatli kollarında huzuru tadıyordum, dert yok keder yok gibiydi.

Bütün gece efor sarfetmeme rağmen hiç de yorgun değildim. Bütün gece kulağıma fısıldadığı o güzel sözler kafamın içinde dönüp duruyordu.

"Ağrın çok var mı?" Dedi saçlarım arasına küçük bir öpücük bırakarak.

Ona, daha çok sarıldım "Var ama fazla değil."

"O da gecicek birtanem, bundan sonra canın hiç acımayacak, acıtmadan seveceğim seni, kır çiçeğim."

Yüzüm de ki aptal sırıtma hala duruyordu. "Uyu artık yarın yola çıkacağız." Demesi ile hızla kafamı göğüsünden kaldırıp yüzüne baktım. "Ne yola çıkması nereye gidiyoruz ki?"

Rahat tavrını hiç bozmadan cevapladı, "Giresun'a".

"Neden gidiyoruz ki Giresun'a?"

"Ee ailemle tanışmanın zamanı sence de gelmdi mi?" Dedi elini çeneme koyup dudaklarıma sıkı bir öpücük bırakırken ben aval aval hala bakıyordum

"Sen Giresunlu musun ya?" Dedim içime kaçmış sesimle. "Peki ya ailen bir şey derse bizi desteklemese."

"Bizim kimsenin desteğine ihtiyacımız yok kim sorarsa da birbirimizi sevdik evlendik o kadar. Tamam mı, güzel karım?" Dedi parmalrı ile omuzuma daireler çizerek.

"Sen öyle diyorsan öyle olsun"

"Öyle öyle, uyu dinlen biraz." Dedi bana daha çok sarılarak. Göğsü huzur doluydu. Zaten yeterince mayışmıştım.

******

Sırtımda dolanan ellerle gözlerimi yavaş yavaş açtım. Ona bakıp sıcak gülümsememi sundum oda aynı şekilde.

"Hadi kalk kahvaltı yapalım." Dedi başını boynuma gömerek.

O, üstümden kalktığında bende kalkıp banyoya geçip kısa bir duşun ardından kahvaltı masasına ilerledim kahvaltı da beni bekleyen bir sürpriz varı hatta iki sürpriz, Barlas her ikisine de öldürücü bakışlarını atmayı ihmal etmiyordu.

Serkan ve Defne...

Küçük gülümsememi takınarak onların yanına ilerledim. "Günaydın, herkese."

Serkan, keyifle bana döndü. "Günaydın, yenge hanım. Nasılsın?"

"İyim Serkan, sen nasılsın?" Dedim aynı gülümsemeyi ona sunarak.

"Sağolasın, yenge hanım idare eder."

Barlas'ın, yanın da ki sandalyeye oturduğum da Defne'nin isyan dolu sesi yükseldi. "Kardelen, abime bir şey söyler misin?"

Kır Çiçeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin