26. Bölüm

2.5K 108 20
                                    

Arkadaşlar rica ediyorum okurken satır arasına yorum yapın oy verin. Bu zor bir şey değil düşüncelerinizi fikirlerinizi söyleyin.

Keyifli okumalar :)

                                    🦋

Bedenimi yatağa bıraktıktan sonra geri çekilip bir kaç saniye beni süzdükten sonra üzerime eğildi, başını boynuma gömüp ısırıp emmeye başladı.

Üzerinde ki siyah tişörtü çıkaracağı sırada engel oldum, çıkarmasına izin vermedim. Bu tavrıma n'oluyor der bir şekilde baktı.

İçime kaçmış sesimle merakını giderdim. "Annenlere, geç kalacağız, sonra devam edelim."

"Geç kalmayız kalmayız." Dedi inatla.

"Cık cık cık, ne arsız bir adamsın ya daha dün akşam şey yaptık." Dedim gözlerimi kısarak.

"Abartma o dün akşamdı," dedi benim gibi gözlerini kısarak.

"Sen çok arsızsın."

"Bir tek sana ama." Dedi serseri bir gülüşle.

"Ha bir de başkasına olacaktın." Dedim hızla onu üzerimden atarak.

Kaçmanın tek yolu buydu.

Şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. "Eh be kızım lafları nerenle anlıyorsun sen?"

"Ben doğru anlıyorum da sen farklı yerlerinle anlıyorsun." Dedim kabaran erkekliğini kast ederek.

Ardından hızla banyoya koştum.  Banyoda ki işlerimi hallettikten sonra tekrar odaya döndüğüm de Barlas elinde sigarayla yine camdan dışarıyı izliyordu. Yanına yaklaşıp elinde ki sigarayı alıp küllüğe bıraktım.

Derin bir nefes alıp gözlerinin içine baktım. "Çok içiyorsun zararlı, içme artık."

Benim gibi, derin bir nefes alıp elini çeneme bıraktı. "O, koyu kahverengi gözlerin yaptırıyor bana."

Bana bakarken göz bebekleri titriyordu, her bakışında mest ediyor du beni.

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı, parmağıyla sol gözümü kapattı ne yapacağını anlayamdan ben her iki gözümü kapattığım da sol gözüme derin bir öpücük bırakıp geri çekildi.

"Seni çok seviyorum."

Kocaman gülümsedim. "Seni çok seviyorum."

Elimi yanağına koydum, "iyi misin?"

Kafasını hafifçe sallayıp, "iyim, sen iyi ol ben hep iyim." Dedi.

Her an beni düşünüyor du önceliği bendim. İlk defa birinin önceliği benim. Yanağına sıkı bir öpücük bırakarak geri çekildim, "hadi hazırlanıp çıkalım, annenle daha yakından tanışacağım için heyecanlıyım."

Oda da ki büyük dolaba yöneldiğim de "umarım o da, Beril hanım gibi değildir." Diye mırıldandığımı sanarken, Barlas beni duymuş olmalı ki kaşları çatıldı. Ona bakmadan kıyafet seçmeye koyuldum.

"Duydum seni," dedi, açıklama yapmamı ister gibi.

"Duy diye söylüyorum zaten."

Kaşları çatıldı. "Beril anne, öyle bir kadın değil sadece bu olanları rahat bir şekilde kabullenemiyor."

Kır Çiçeğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin