Herkese merhaba, arkadaşlar rica ediyorum satır aralarına bol bol yorum yapın ve oy verin.
Kitap ile ilgili alıntılar ve bilgi için beni instadan takip etmeyi unutmayınız; bbelis_iz.
Keyifli okumalar.
🦋
Sessiz adımlarla odaya geri döndüm. O yokken kimsesiz bir kız çocuğu gibiydim. O benim evim di, kocam dı, tutunduğum dalım dı, her şeyim di. Ama giderken bana haber bile vermedi.
Yatağın kenarına çöküp yere oturup, başımı ellerim arasına aldım.
Neden, bana bu kadar değersiz hissettiriyor du?
Öylece boşluğa bakarken ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama kapının tıklanmasıyla toparlanıp, "gel." Dedim.
Defne, önce kafasını kapıdan gösterdi ardından hızla içeri girdi.
"Abim, nerde?" Dedi etrafa bakarak.
"Göreve gitmiş." Dedim huzursuzca.
"Aa doğru ya unutmuşum, Serkan söylemişti." Dedi yatağa oturarak.
Onun, yanına geçip oturdum. Koluyla beni dürttü, "pist asker yareni, noldu sana?"
"Giderken bana haber bile vermedi?" Dedim titreyen sesimle.
"Aman taktığın şeye bak, boşver. Hem sen valizini hazırladın mı?" Dedi, teselli vermeye çalışarak.
"Hayır, dün çok yorgundum hatırlayamadım." Dedim umursamazca.
"Hadi kalk beraber hazırlayalım," deyip beni giyinme odasına sürükledi.
Hazırladığımız küçük valizle aşağıya indiğimiz de, herkes salondaydı.
Ahu anne ve Gül de vardı. Onları görünce şaşırsam da bir şey diyemedim.
"Ahu anne, hoş geldiniz." Dedim kocaman gülümseyerek sarıldım.
Aynı içtenlikle karşılık verdi, "hoş bulduk güzelim."
Gül'e sarılmak için atak yaptığım da elini kaldırdı.
"Ben insan sevmiyorum sarılmayalım." Dedi kafasını sağa sola sallayarak.
"Peki," deyip geri çekildiğim sırada içeriye Akif baba girdi.
"Herkes hazırsa araçlar hazır hadi." Dedi toparlanmamızı bekler gibi.
Beril hanım, hızla Akif babanın koluna girip kendine çektiğin de, Ahu anne yüzünü buruştur du.
Ahu anne, onlara bakmadan hızla önlerinden çekip gitti. Aralarında ki mevzuyu dehşet derece de merak ediyordum ama bir şey de soramıyordum.
Dış kapıya geldiğimiz de montumu giyip Akif babaya döndüm.
"Akif baba, ben Ahu anne ve Gül ile geleceğim." Dedim kısaca gülümseyerek.
"Nasıl istersen güzel kızım." Dedi benim gibi gülümseyerek.
"Ben de sizinle geleceğim." Dedi Defne, annesine bakmadan hızla, Ahu annenin aracına koşup arka koltuğa Gül'ün yanına oturarak.
Bende onu takip edip arabaya geçtiğim de Ahu anne, arabayı sürmeye başladığında diğer araçlar da bizi takip etti.
"Sizin, geleceğinizi bilmiyordum." Dedim, Ahu anneye dönerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Çiçeğim
Fiksi RemajaBir köylü kızı ve askerin yanlış anlaşılmalarla başlayan çelişkili aşk hayatı.