𝐌𝐀𝐗
– Normális vagy? – suttogom dühösen, ahogy kilépek a fürdőszobából, mire az eszetlen majom, aki egy pillanat alatt kinyírta a hangulatot köztem és Natalie között azonnal felkapja a földről a tekintetét a szeme pedig elkerekedik, ahogy észrevesz. Nem tudom, hogy a hegek miatt vagy azért mert nem számított rám mindenesetre az arca egy pillanat alatt hulla fehérré válik, amikor meglát.
– Mit keresel itt?
– Ez az én lakásom. Te, mit keresel itt?
Charles össze-vissza kapkodja a tekintetét miközben kinyitja majd bezárja a száját és lerúgja magáról a cipőit.
– Én... hát, izé...
– Leclerc! – morgom türelmetlenül, mire a srác aprót sóhajt és hadarni kezd.
– Nem rég végeztem edzésen, most fogok hazamenni, de gondoltam beugrok, mert a múltkor összefutottam Halimaval, mikor itt voltam és ő mondta, hogy nemsokára visszajössz szóval gondoltam locsolok meg kitakarítom a lakást. Mondanám, hogy mindjárt lelépek, de megbeszéltem Abbyvel, hogy itt találkozunk és már elindult Fizzyvel. Szóval mindenképpen meg kell várnom őket, főleg, hogy velük terveztem haza menni.
Ezt mind egy levegővel tolja le olyan gyorsasággal, hogy várnom kell egy fél percet mire az agyam bedolgozza az információ dömpinget.
– Takarítani jöttél? – vonom fel a szemöldököm mire Charles bólint. – Charles... minden ragyog.
– Oh... – néz körbe értetlenül. – Pedig... Pedig én... Abby. Elbeszéltünk egymás mellett, ne haragudj! Viszont már megvárom őket, ha nem gond.
Hogy mondhatnám el neki, hogy gond? Hogy nem akarom, hogy itt legyen, mert ma este már csak csókolózni és szeretkezni akartam és rohadtul nem vágytam a társágára? Az nagyon gáz lenne, ha közölném vele, hogy húzzon el, mikor eleve takarítani meg locsolni jött át? Pedig megtenném. Szívem szerint elmagyaráznám neki, hogy kívül tágasabb, de egy kis része a lelkemnek nem engedi, hogy elküldjem a francba. Szóval csak intek, hogy érezze magát otthon ő pedig azonnal kapva kap az alkalmon, hogy ledobja a táskáját maga mellé, amiben az edzős cuccait hordja.
– Úgy hagytad a vizet! – mutat a fürdő felé, mire megforgatom a szemem.
– Nat zuhanyzik.
– Ó! – bólint, mint, aki mindent ért. – Várj! – kapja fel a fejét. – Nat? Mármint Natalie? Natalie Horner? Az, a Natalie Horner? Christian lánya, Natalie Horner? A csaj, akivel "sosem fogsz összejönni, mert Christian keresztre feszítene" Natalie Horner?
– Ismersz többet is? – Charles szája elnyílik, miközben tetőtől talpig végignéz rajtam. Észreveszi a hajamból csöpögő vizet, hogy csak egy törölközőt kötöttem a derekamra, hogy a mellkasom még mindig vizes, mert még meg sem tudtam törölközni mielőtt kiléptem volna a fürdőből és a szeme elé kapja a kezét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Things we lost in the fire /Max Verstappen/
Hayran Kurgu"A világbajnok kisodródik a pályáról! Micsoda izgalom!" "Lángol! A Red Bull lángol!" Ez volt az a pillanat amikor biztos voltam benne, hogy a szívem megszűnt dobogni. A kamera apa arcára váltott, Lewis autójára, ami a balesetet okozta, majd vissza a...