𝐍𝐀𝐓𝐀𝐋𝐈𝐄
– Max, nyilatkoznál, kérlek? – nyomja egy riporter azonnal a mikrofont Max szájához, hogy az autó ajtaja kinyílik.
– A sajtótájékoztatón nagyon szívesen... – kezdi diplomatikusan, de abban a pillanatban már egy újabb diktafon jelenik meg előtte és kérdések milliói kezdenek el felé záporozni. A vakuk szinte elvakítanak, a szemem elé kell kapnom a kezem, hogy lássam, hova lépek, de nekem még mindig könnyebb, mint Maxnak, akinek az újságírók még attól se riadnak vissza, hogy a ruhája szegélyébe kapaszkodnak, hogy ott tartsák maguknál.
– Gondolod, hogy idén még képes leszel pódiumra állni? – kérdezi az egyik.
– Miért kerültél kórházba? – kiált a másik.
– Gondolod, hogy a baleset maradandó károkat okozott a vezetési stílusodban? – jön valahonnan jobbról. Olyan ez, mintha valami ringlispilen ragadtam volna, ami csak dobál fel és le, fel és le, és jobbra meg balra rángat folyamatosan, amíg már szinte azt sem tudom, merre van a fel és le.
– Max igaz, hogy a barátnőd kérésére cserélte le Christian Horner rád Daniel Ricciardot?
– Max!
– Max, kérlek válaszolj!
A vakuk folyamatosan villognak miközben Theo kinyitja nekem is az ajtót és segít utat nyitni a tömegben. Max testőre menthetetlenül az anyósülésbe szorul, Theo viszont helyette is megteszi azt amit kell, hogy utat törjön nekünk a riporterek között. Olyan érzésem van, ha nem a kezük, akkor a szavaik fognak széttépni és ez megijeszt. Nem válaszolok a kérdésekre, lehajtom a fejem és megragadom Max kezét, hogy összefonjam az ujjainkat.
– Max! Mit gondolsz Charles Lec...
– A sajtótájékoztatón minden kérdésre válaszolni fog! – inti le a riportereket Halima, amikor odaér hozzánk. Életemben nem örültem még ennek a nőnek ennyire, talán nem is fogok soha többé, de a kártyáját feltartva minden riportert megnyugtat, hogy a kérdését valóban felteheti majd a sajtótájékoztató keretein belül. – Még a verseny előtt adnod kell egy interjút! – közli Maxszel a lány, miközben elhúz minket a riporterektől mi pedig gyors léptekkel követjük. – Tudom, hogy utálod, de Omar jó barátom. Akármi is legyen vele vagy a legnagyobb biztonságban kérdések szempontjából. A sajtótájékoztatón teljesen mindegy, hogy ma hogy teljesítesz a pályán szét fognak tépni az újságírók, hogy megbosszulják a tegnap kihagyott beszélgetéseiket. Jobb, ha olyannal kezdesz, aki nem akarja kitépni a fogad!
Max bólint és megszorítja a kezemet miközben Halima végigvezet minket a paddockon, aztán fel a főépület lépcsőin, át az ultramodern, fertőtlenítő szagú folyosókon, míg végül egy mehni mintával díszített üvegajtóhoz érünk és Max PR menedzsere kiterel az erkélyre.
YOU ARE READING
Things we lost in the fire /Max Verstappen/
Fanfiction"A világbajnok kisodródik a pályáról! Micsoda izgalom!" "Lángol! A Red Bull lángol!" Ez volt az a pillanat amikor biztos voltam benne, hogy a szívem megszűnt dobogni. A kamera apa arcára váltott, Lewis autójára, ami a balesetet okozta, majd vissza a...