Alp Giray
Sarp Giray
~
Alp başını ellerinin arasına aldı "anıl abimin yapacaklarından ayrı leyanın yapacaklarından ayrı tırsıyorum eylem" hala olayın şokunu atamamışken ne olacağını daha doğrusu ne olabileceklere kendimi hazırlamaya başladım. Anıl çok sinirlenicekti ama leyan ne yapardı bilemiyorum. Falaka, kuşuna dizme, bütün kemiklerini kırma... yok yok daha kötüsü. Sarp başını olumsuz anlamda salladı "leyan bizi satırla kesicek" ayağa kalkıp kısa bir volta attım "nasıl oldu bu?" Alp sarpın omuzuna vurdu "hep bu gerizekalı yüzünden, annem bunun beynini içerde bırakmış. Sen soktun bizi yarışa"sarp hemen savunmaya geçti "sen demedin mi altımızda camaro var yeriz bunları diye demek ki iş sadece arabada değil sürücüde bitiyor"
başımı sallayıp sarpa hak verdim ama ikisinin tartışması büyüyünce bağırdım "bir durun" susup bana masum masum baktılar "yarışı nerede yaptınız, araba şu an nerede?" Alp sorumu cevapladı "ormanlık bir alan, trafiğe kapalı, biliyorum yerini" başımı sallayıp sehpanın üzerindeki telefonu alıp çileri aradım. O araba öyle yada böyle anıl bu işe bulaşmadan o adamların elinden alınmalıydı.
"neredesin?" Çiler büyük ihtimalle evdeydi ki arkadan televizyon sesi geliyordu "evdeyim, neden?" Burun kemerimi sıktım "kırmızı kod çiler hazırlan bize gel. Selimle simay nerede?" Sarp bir an bana baktı "onlar kumaş bakmaya falan gitti, butikte eksikler varmış"
Sanki görecek gibi başımı salladım "tamam hazırlan gel" telefonu kapatınca böceklere döndüm "nasıl oldu bu?" Sarp sustu alp konuşmaya başladı "leyanın arabasını kaçırdık, malum abimin arabasını kaçırmamız imkansız...sonra biz öyle başıboş dolaşırken ışıklarda yanımızda bir araba durdu yarışa davet etti bizde anlık bir gaflette bulunduk" alpin masmavi gözleri korku içindeydi
"elleri boş mu?" Anlamadı herhalde ki suratıma aval aval bakıyordu "silahları var mı yani?" Sarp cevap verdi "sanmıyorum" ayağa kalktım "işimiz şansa kaldıysa eğer... arabayı oradan nasıl çıkarmayı düşünüyoruz peki var mı planınız yada şöyle diyim arabanın anahtarı karşı tarafta mı?" İkisi de aynı anda başını olumlu anlamda sallayınca derin bir nefes alıp odama geçip hazırlanmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLTİMAS
Teen FictionAilesi tarafından evden atılıp babannesi ve dedesinin yanında büyüyen bir kız. Yıllar geçip tek başına kaldığında tek bir telefonla bütün düzeni bozulur ve bu saatten sonra bozuk olan sadece düzeni değildir