~1 yıl önce~Aynanın karşısına oturmuş ve Anna'nın saçlarımı yapmasını bekliyordum. 'İstersen bu tokayı takabilirim Elenor'
Anna'nın elindeki tokaya baktım. Gerçektende çok güzeldi. Parıl parıl parlıyordu ve elbiseme de çok yakışırdı. Kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım.
Anna tokayı takarken 'Bu güzel kokuda nerden geliyor?'diye Anna'ya sorumu yönelttim. Anna tokayı taktıktan sonra eliyle pencereyi işaret etti. 'Yeni bahçivan geleceğini biliyorsun 2 gün önce işe başladı ve gerçekten çok yetenekli. Bu güzel kokularda bahçeye ektiği çiçeklerden geliyor'
Anna cümlesini bitirken ayağa kalktım ve pencereye doğru yanaştım. Camı açıp bu güzel kokuların daha fazla içeri girmesini sağladım. O sırada aşağı doğru baktığımda onunla göz göze geldim. Yeni bahçivanımızla.. Düşündüğümden daha gençti. Mükemmel yüz hatları,sarı saçları ve mavi gözleri vardı.
Sanki biri beni olduğum yere çivilemişte bu güzel yüze bakmamı istiyor gibiydi. Oda gözlerini ayırmadan bana bakıyordu. Anna bana seslenmeseydi sanki saatlerce orada durabilirmişim gibi hissettim.
'Elenor kaç kez sana seslendim bir sorun mu var?' Yavaşça başımı Anna'ya doğru çevirdim. 'Sorun yok sadece dalmışım'
Anna sorgulayan gözlerle yüzüme baktı ama daha fazla birşey demedi.
**
~İlk karşılaşmadan 2 hafta sonra~
'Anna sana birşey söylemem gerekiyor' Anna yüzüme endişe içinde baktı. 'Ne oldu, bir sorunmu var, bir yerinmi ağrıyor'
Anna'nın bu endişelenmesi üzerine hafif bir kahkaha attım. 'Hayır Anna öyle birşey değil' Anna sakinleşirken bana baktı 'Neymiş peki diyeceğin'
Derin bir nefes aldım ve 'Anna ben aşık oldum' Anna mutluluk ve heyecan karışımı bir surat ifadesiyle bana baktı.
' Benim küçük prensesim büyümüşte aşık olmuş. Peki kime yoksa çay partilerine gittiğinde orada olan Sör Andy'e mi'Anna'nın bu heyecanlı sesi beni daha çok heyecanlandırmıştı. 'Aslında Anna bu kişi soylu biri değil,aşık olduğum kişi bahçivanımız Jack'
Anna'nın yüzündeki heyecancan ve mutluluk silinip yerine korku ve endişe kaplamıştı.'Elenor ne dediğinin farkındamısın Kral bunu asla onaylamaz'
Mutsuzluk içinde Anna'ya baktım 'Biliyorum ama içimdeki duygulara engel olamıyorum.'Anna başını kaşıyıp 'Ne zamandan beri ona aşıksın' diye sordu
'Bilmiyorum daha önce emin değildim ama bu sabah emin oldum' Anna yüzüme sorgular bir şekilde bakıyordu. 'Bugün mü, tam olarak ne zaman bana herşeyi anlatmak zorundasın' dedi heyecanla.
Anna'ya sırıtıp yanıma oturması için çağırdım. Anna yanıma oturunca anlatmaya başladım
~2 saat önce~
'Annaaa ben biraz bahçeye çıkacağım haberin olsun' Anna'ya bağırırken koşarak bahçeye çıktım. Bu güzel kokuya sahip çiçekleri gerçekten merak ediyordum.Boş vaktim varken bu çiçeklere bakabilirdim. Bahçeye çıktığımda yolun kenarlarında renk renk dizilmiş sümbüllere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşcı / AOT
Fanfiction-Erişim engellerine inat devam ediyoruz- "Bize bunu daha önce anlatmalıydın" "Özür dilerim b-ben ya-" "Hayatını, hayatımızı nasıl bir tehlikeye attığının farkında mısın?!""Bize güvenmedin" "H-hayır sa-sadece.." "SADECE NE" *** Aotxreader kitabıdır.