〃Yıldızlar〃

28 3 3
                                    

'O-onu görebilir miyiz?' gözlerimde yaşlarla doktora baktım.

'Çok kalmamak şartıyla teker teker girebilirsiniz'

Doktor sustuğu an ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Tam açacağım sırada durdum. 'Önce ben girsem sorun olur mu?'

'Saçmalama tabii ki sorun olmaz' dedi Hange.

Hange'yi kafamla onayladım ve kapıyı açıp içeri girdim. Ardından da kapıyı kapattım. Yavaş adımlarla Levi'ın yattığı yere yaklaştım.

Kafasında sargı bezleri vardı. Yanındaki sandalyeye oturdum. Levi'ı bir süre inceledim.

Yüzü her zamanki gibinin aksine soluk duruyordu. Ellerimi eline uzattım ve sıkıca tuttum.

'Özür dilerim Levi...' ağlamam daha fazla şiddetlenmişti.

'Bu halde olman benim suçum. Lütfen uyan'

Elimin birini elinden çekip yanağına götürdüm. Baş parmağımla yanağını okşadım.

'%90 komaya girme ihtimalin varmış ama ben %10'luğa inanmak istiyorum. Yeniden uyanacağına inanmak istiyorum'

Ellerimi Levi'ın üzerinden geri çekip ayağa kalktım. 'Senin için güçlü kalmaya çalışacağım. Lütfen sende benim için güçlü ol ve uyan'

Arkamı döndüm ve yeniden kapıya yöneldim. Son kez Levi'ın yattığı yere baktım. Gözlerimdeki yaşları sildim ve dışarı çıktım.

Ben çıktıktan sonra içeri başka biri girdi. Yeniden oturduğum sandalyeye kuruldum.

Ben oturduktan hemen sonra yanıma biri daha oturdu. Yüzümü tutarak kendisine kaldırdı.

'İyisin değil mi?' dedi Hange.

'Bilmiyorum'

Hange bana sıkıca sarıldı. 'Merak etme uyanacak'

Bir şey demedim ya da yapmadım. Bende bu ihtimale inanmak istiyordum.

∙•∙⊰∙∘☽❇☾∘∙⊱∙•∙

5 saat sonra

'Anabel'

Birinin bana seslenmesi ile kafamı yavaşça yukarı kaldırdım. Petra elinde tepsi ile bana bakıyordu.

'Sabahtan beri bir şeyler yemedin. Senin için getirdim'

Petra'ya karşı hafifçe gülümsedim. 'Teşekkür ederim ama aç değilim'

'Saatlerdir bir şeyler yemedin ki. Güçlü kalmal istediğini söylemiştin. O yüzden yemek zorundasın' dedi ve çatılı kaşları ile bana baktı.

'Pekala yiyeceğim'

Petra yiyecek olmama karşı sevinmiş bir şekilde tepsiyi bana uzattı. Elinden aldıktan sonra yanımdaki boş sandalyeye tepsiyi koydum.

'Eğer başka şeyler istersen seslenmen yeter' dedikten sonra arkasını dönerek gitti.

Aslında hiç yiyesim yoktu ama Levi'a güçlü kalacağıma dair söz vermiştim. Tepsideki yemekleri hızlıca yedim.

Yemek bittikten sonra elimde tepsi ile beraber yemekhane olduğunu tahmin ettiğim yere girdim.

Tahminim doğru çıkmıştı. Tezgahın üzerine tepsiyi bıraktıktan sonra eski yerime geri gittim.

Savaşcı / AOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin