〃Anastasia〃-Özel Bölüm-

15 3 9
                                    

Bu özel bölüm elsaiazzs istediği için yapılmıştır.(Kurtulamadım(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)). Anastasia Erwin'in odasına gittikten sonra yaşananlar hakkında kısa bir bölüm.

༻✧༺

Yazar'dan:

Anastasi'a hızlı adamlarla Erwin'in odasına yürüdü. Onu bekletmek istemiyordu.

İstediği yere varınca kapıyı tıklattı. 'Gel' sesini duymasıyla kapıyı açtı ve içeri girdi. Ardından kapıyı kattı ve kapının yanında beklemeye başladı.

'Beni çağırmışsınız Komutanım' dedi.

Erwin kafasını kaldırdı ve gelen kişiye baktı. Eliyle masanın ön taraflarında duran koltukları işaret etti.

Anastasia Erwin'in ne demek istediği anladı ve dediği koltuklardan birine oturdu. Elindeki dosyaları önündeki küçük sehpaya bıraktı. Bu süreçte Erwin pür dikkat onu izliyordu.

'Bir şeyler içmek ister misin?' diye sordu Erwin.

'Hayır komutanım. Teşekkür ederim' diyerekten kafasını olumsuz anlamda salladı. Ardından odaya sessizlik hakim oldu. Anastasia Erwin'in konuşmasını bekliyordu. En sonunda dayanamadı ve kendisi konuşmaya başladı.

'Bir sorun mu oldu Komutanım?'

Erwin bakışlarını Anastasia'ya geri çevirdi. Ardından derin bir nefes aldı.

'Bu yapacağımız sefer konusunda endişelerim var'

Anastasia kafasını hafiften eğdi. Ne demek istediğini anlamamıştı. 'Ne gibi?'

'Zaten keşiflerde yeterince insan öldürüyorum. Bu kadar büyük bir sefer bizden çoğu kişiyi alacaktır. Buna hakkım yok' dedi ve elini anlına dayadı.

'Saçmalamayın! Siz birilerini felan öldürmüyorsunuz. Herkes bu yola bile bile geliyor' dedi hiddetle Anastasia.

İlk kez böyle bir şey olmuştu. Normalde Anastasia sakin birisiydi. Sinirlendiği anlar çok nadir olurdu. Kolay kolay sinirlenmezdş ama Erwin'in dedikleri onu çok sinirlendirmişti.

Erwin'de şaşırmıştı. Böyle bir tepki beklemiyordu. Sakince karşılar sanmıştı. Kendine gelerek yeniden konuşmaya başladı.

'Anlamıyorsun. Bu sefer katliamdan başka bir şey olmayacak'

Anastasia hızla ayağa kalktı ve Erwin'in yanına gitti. Karşısına çömeldi. Erwin bakışlarını yavaşca ona doğru çevirdi.

'Maalesef bu seferde çoğu kişiyi kaybedeceğiz. Ama gerçeklere de yaklaşmış olacağız. Şu deve dönüşebilen çocuk Eren, onun evinin bodrumunda bir şeyler var eminim. Sadece kurtuluşumuz için biraz daha kayıp vermemiz gerekiyor' dedi Anastasia.

'Teşekkürler Anastasia. Umarım ki başarılı komutanlardan biri olurum'

'Tabii ki de öylesiniz. Kimse sizin başardıklarınızı başaramaz, yaptıklarınızı yapamaz. Keşif birliğinde tanıdığım en iyi komutan sizsiniz'

Savaşcı / AOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin