〃Yolculuk〃-Özel bölüm-

14 2 5
                                    

Jean ve Eren'in birlikte ana karargâha giderken yaşadıkları şeyler hakkında özel bölüm yazmak istedim. Daha fazla uzatmadan bölüme başlayalımm^^

༻✧

Yazar'dan;

'Neden gitmeyi istedim ki?' diye söylendi Jean. Sadece Mikasa'nın tek başına gitmesini istememişti.

'Ben sana çok meraklıydım zaten' dedi Eren. Mikasa ile birlikte gitmek istemişti. Jean'la değil.

'Daha ne kadar yolumuz var? Kaldığımız yere bile daha gelemedik. Yolu bildiğine emin misin?'

'Eminim Jean. Sadece beni takip et'

'Kaç kere geldin de biliyorsun?'

'Beğenmiyorsan önden sen gidebilirsin'

Eren fikrini belirttikten sonra Jean daha fazla bir şey söylemedi. Yolu pek bilmiyordu bu yüzden öne geçmek istemiyordu. Tek yapabileceği Eren'e güvenmekti.

Sıkıntıyla başını yukarı kaldırdı. Akşam olmaya başlamıştı bile. Bir an önce köy yada kasaba bulmaları lazımdı.

Konuşmadan biraz daha ilerlediler. Karşılarına hiç bir şey çıkmıyordu. Eren bu tarafın kestirme olduğunu ısrar ettiğinden Jean bir şey diyememişti.

Eren bir müddet daha ilerledikten sonra durdu ve atından indi. Jean boş gözlerle Eren'e bakıyordu. 'Neden atından indin? Daha gideceğimiz çok yol var'

Eren gözlerini devirerek Jean'a baktı. 'Gece görüşüm var diyorsan gidebiliriz' dedi alayla. Jean sinir olmuş bir şekilde atından indi ve Eren gibi atını ağaca bağladı.

Yolculuk için hazırladıkları çantadan uyku tulumlarını çıkardılar ve düzlüğe serdiler. Jean vakit kaybetmeden tulumun içine girdi ve arkasına dönerek uyumaya çalıştı.

Eren ise tulumun içine girmek yerine etraftan odun topladı. Sonrasında taşlardan daire yaparak odunları içine koydu. Gece soğuk olursa ateş yakabilmek için yapmıştı.

Tulumun içine girdi ve Jean'a arkasını döndü. Zorla da olsa kendisini uykunun kollarına bıraktı.

∙•∙⊰∙∘☽❇☾∘∙⊱∙•∙

'YARDIM EDİN!'

Uzaktan gelen çığlık sesi Eren'i uyandırmıştı. Neler olduğuna anlam verememiş uykulu gözlerle etrafına bakınmıştı.

Tam geri yatmaya hazırlanıyordu ki yemiden çığlık duyması onu kendine getirmişti. Jean'da bu ikinci sese uyanmıştı.

'Sende duydun mu?' dedi Jean Eren'e bakarken.

'Evet. İki kez'

Eren tulumun içinden çıkmış ve hızla sesin geldiği yöne gitmeye başlamıştı. 'Nereye!' diye bağırdı Jean.

'Yardım isteyen biri var onu öylece bırakamam' diyip yeniden ilerlemeye başladı Eren. Jean hızla toparlandı. Ardından koşarak Eren'e yetişti.

Savaşcı / AOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin