2.Fejezet Dominik

521 9 2
                                    

A bemelegítő közben az öltözőben próbáltam felkészülni. Én lettem a GOLD WOLFS hoki csapat új kapitánya. Nagy megtiszteltetés ez számomra. Egy húszéves fiatal gyerek a környék legjobb csapata kapitánya lett. Nagy feladat lesz ez számomra az előző kapitány minden hazai meccset megnyert a srácokkal. Nekem ez lesz a bemutatkozó meccsem. Ha most veszítünk nagyon nehéz lesz megmutatni mindenkinek, hogy igen jól tudom vezetni a csapatot a koromhoz képest. A nagy gondolkodásom közben belépett az edző az öltözőbe.

- Szalai emeld fel a segged és ne gondolkozz az elméleteiden, hogy mi lesz a mai meccsen. Fontos ez a mai a számodra, de nem hiába választottalak téged. A korodhoz képest profi vagy. Nem szabad engedd, hogy a gondolataid irányítsanak. Most menj ki és mutasd meg mindenkinek, hogy megnyeritek a mait! - Parancsolva mutatott kifele az edző.

- Rendben edző. Köszönöm a bizalmat. Megmutatom, hogy jók voltak a fiúk és még jobbak lesznek velem. - Válaszoltam magabiztosan és elindultam a pálya felé.

- Helyes menj és nyerjük meg a mai meccset! - Üvöltötte az edző az öltözőből utánam. Ahogy a pálya fele haladtam megláttam egy hosszú barna hajú lányt szurkolói kabátban a korlátnál nagyon nézelődött mintha keresne valakit. Szép lány be kell, valljam. Nagy rajongó lehet mivel szurkolói kabát volt, rajta ami nagyon ritka darab. Annyira ki volt hajolva a korláton, hogy egy kicsit felemeltem az ütőmet és a fejére koppintottam. Egy béna kis odaszúrásként megmondtam neki, hogy ne kíváncsiskodjon, mert a következőleg nagyobb taslit is kaphat. A lány még nem is fordult teljesen felém, de már visszavágott.

- Nem kíváncsiskodom, csak keresem a csapat új béna kapitányát, aki a mai meccset elveszti a fiúknak. - Válaszolta az utolsó szó végén már teljesen felém fordulva.

Hú, tűzről pattan egy lány. A barna szemeinek egy kis zöldes árnyalata volt. Ezek a szemek jól szemügyre is vettek engem. A meglepettségtől csak úgy izzott az a két szempár. Ez a válasz nagyon nem tetszett, de nem mutattam neki, hogy mennyire bosszant. Pont ezt akarom ma megszüntetni ezzel a meccsel. A sok előítéletet rólam.

De kíváncsi voltam miért gondolja így. Nem tartottam magamba a kérdésem és rákérdeztem:

- Hú, ennek a kislánynak nagy szája van. Miből gondolod, hogy olyan béna az a kapitány? - És egy nagyképű mosolyt engedtem az arcomra. Lelki hadviselés képen. És sikerült is a lány nagyon ledöbbent ezen a mosolyon. Nem tudott válaszolni a kérdésemre. De már rég a jégen kéne lennem és melegítsek. Így már nem annyira kedvesen szóltam oda neki egy fél mosoly kíséretében.

- Mi lesz, kislány válaszolj nincs időm sokáig itt bájcsevegni veled. - A lány meg erőltette magát és végre válaszolt.

- Onnan, hogy az előző kapitány Bence négy évig volt a srácokkal és a hazai meccseket mindenki tudta, hogy mi visszük el. Ebben az esetben az új kapitány nem ismeri a srácok erősségeit. Biztos vagyok benne, hogy a mai meccs neki köszönhetően kuka.

Hát ez szuper itt a teljes ítéletem. A válaszára felnevettem. Nem tudtam mit reagálni erre. Így egy egyszerű válasszal méltattam.

- Hát nagyon előítéletes vagy tudod. Ezt a mai meccset neked címzem, ha nyerünk, máskor ne legyél ilyen előítéletes nem fog jóra vezetni az életedbe kislány. - Magabiztosan kacsintottam és elsétáltam. Biztos voltam benne, hogy a pletykáknak köszönhetően ismeri a mezemet. Kíváncsi voltam az arcára amikor leesik neki, hogy végig engem mocskolt. Megfordultam és a lány pipacs vörös arca nézett felém. Nem tudtam uralkodni magamon és felnevettem.

Szerelem a jégpálya szélén.Where stories live. Discover now