3.Fejezet Dominik

484 9 0
                                    


Megkezdődött a meccs. Az első harmadot végig mi uraltuk. Rengeteg gólhelyzetet tudtunk teremteni. Az első korongbedobás is a mi felünkre került. Az ellenfelünk a BLACK BULLS volt. Nagyon jók. A srácokkal végig úgy alakítottuk a meccset, ahogy a taktikánk kérte. Az első harmad végén mi vezettünk 3-2-re. A második harmad közepén jött egy nem várt sérülés a csapatba a legjobb csatárunk nem tudott tovább játszani. Egy erős palánknak lökéssel és dulakodással eltört a csuklója. Így már nem volt könnyű tartani az előnyünket. A második harmad végére elvesztettük a vezetést 3-7-re vezetett a BLACK BULLS csapata. Nagyon ki voltam akadva. Még csak egy harmad van, ahol bizonyíthatunk. A szünetbe megbeszéltük az új taktikánkat. Ahol én vettem ki az oroszlán részét a játéknak. Nagy volt a bizonyítási vágyam. Így mindent bele akartam tenni. A terv az volt, hogy védekezünk, de gólhelyzeteket is teremtünk. A kezdő korongbedobás elhozatala most nem volt nagy prioritásunk. Megkezdődött a harmadik harmad és a szurkolókon is érződött az izgalom. Az első pár percben nem tudtunk gólhelyzetet előidézni. De felszívtuk magunkat és sorra lőttük a gólokat. A hátrányunkat egyre szépen dolgoztuk le a harmad vége előtt húsz perccel 6-7-en álltunk. Már a harmadból csak tíz percünk volt és a csapat megszavazta, hogy én vessem be a legjobb cselemet és lőjem be az utolsó két gólt, hogy ne legyen hosszabbítás, mert már mindenki nagyon kifáradt. Nagy felelősség volt rajtam két gólt lőni tíz perc alatt nagy feladat. A csarnokba érezhető volt az izgalom. Az edzőre néztem, akin láttam, hogy hisz bennem. Minden utolsó energiámat belefektettem és sikerült a csel. Gyönyörű cselemnek köszönhetően a kapus nem figyelt a bal alsó sarokra és ott bement a korong. Így már 7-7-re hoztuk az egyenlítést. A harmadnak vége lett. Nem úsztuk meg a hosszabbítást. Teljesen ki volt merülve mindenki. De a cél a győzelem volt még mindig. A hosszabbítás nagyon durva volt. A BLACK BULLS nem hagyta magát. Nem tudtunk gólhelyzetet hozni az elején. De egy szép hármas felállítással megoldottuk és az utolsó percekben gólt lőttünk. Megnyertük a meccset hosszabbítással 8-7-re. A csapat rettenetesen boldog volt. A szurkolók a nevemet kiáltották. Sikerült az előítéleteket magamról megállítani. Eszembe jutott a barna hajú lány most mit gondol, hogy ilyen erős meccsen tudtam a csapatomat nyerésre vinnem. A csapat bement az öltözőbe és megünnepeltük a nyereségünket. Most már mindenki láthatja, hogy fiatal új kapitányként egy erős csapat ellen is nyerni tud a csapat az én vezetésemmel.

Szerelem a jégpálya szélén.Where stories live. Discover now