22.Fejezet Míra

402 8 2
                                    

A mikor Dominik azt monda, hogy én is velük mehetek egy külföldi meccsre nagyon boldog lettem. Úgy jöttem ide, hogy vége lesz köztünk mindennek. De meggyőzött, hogy tényleg szeret. Még a kezemet is meg akarta kérni. És amikor azt mondta a szívemre hallgassak ne az eszemre akkor úgy éreztem, hogy tényleg a szívemre kell, hallgassak, ami még mindig Dominik felé húzott. Nem tudom elfelejteni azt a képet de, hiszek Dominiknak. És megint az a kép, amit kirakott csak arról győzött meg, hogy szeret és én bedőltem egy hülyeségnek.

Miután megtudtam, hogy én is velük megyek a döntőre tudtam, hogy most Liz nem fog velem tartani. Dominik elmondta, hogy négy órakor indulunk. Hazamentem és egy táskába bepakoltam. Minden szükséges dolgot beraktam a táskámba és gyors helyzetjelentést adtam Liznek. Elmeséltem, hogy kibékültünk és velük megyek a megváltozott döntő helyszínre.

- És mit szóltál a képhez, amit kirakott Dominik?- Kérdezte kíváncsi hangon Liz.

- Tetszett, de nem értem honnan szerzett egy ilyen képet. - Liz néma csendben maradt egy kis ideig.

- Hát lehet, hogy tőlem. Én hittem Dominik ártatlanságába így evvel besegítettem neki. - Magyarázta el a helyzetet Liz.

- Liz te imádsz a hátam mögött Dominikkal szövetkezni igaz? - Nevettem a barátnőmnek.

- Hát be kell, valljam, nagyon könnyen belemegy az ilyen dolgokba. - Nevetett Liz is.

- Annyira sajnálom, hogy te nem tudsz ott lenni a meccsen. - Szomorodtam el, hogy egyedül kell ott legyek.

- Én is, de itthonról fogok szurkolni a fiúknak. És Dominiknak is, hogy kapja meg a díjat. Örülök, hogy végül most minden rendben van köztetek. - Monda Liz a telefon másik végében.

- Én is örülök. De most hagylak, mert mindjárt indulnom kell. Még hívlak. - Búcsúztam el és raktam le a telefont. Miután leraktam Lizt gondoltam, hogy írok Dominiknak egy üzenetet.

Míra üzenete: Szia. Mit csinálsz?

Dominik üzenete: Szia, kicsi. Nem sok mindent csak gondolkodom.

Szegény biztos a holnapi meccs miatt. Nagyon nagy most rajta a nyomás. Ö is kell, bizonyítson és a csapat is.

Míra üzenete: A holnapi meccs miatt aggódsz? Én hiszek benned. Tudom, hogy simán nyerni tudtok. És ne rakj magadra plusz izgalmat amiatt, hogy te is megkapod a jutalmad, amiért olyan sokat dolgoztál. Én ott leszek és hiszek benned.

Dominik üzenete: Köszi, a biztatást. De ma Erik egy olyan dolgot mondott, amin nagyon el kell, gondolkozzak, ha úgy lesz, ahogy azt mondta.

Míra üzenete: Mi az az elgondolkodtató dolog, ami miatt el lehet bizonytalanítani Szalai Dominikot?

Dominik üzenete: He-he, nagyon vicces. A buszon elmesélem.

Fejeztük be az üzengetést. Még nem láttam azt Dominikon, hogy ennyire meg kell, fontoljon valamit. Ö mindig gondolkodás nélkül cselekszik. És ez használ is neki. De most nagy dilemmába lehet. Már türelmetlenül vártam a négy órát. Rendbe raktam a házat, hogy amikor visszajövök, ne az legyen az első dolgom, hogy rendet rakok. A rendrakás jó időtöltés volt. Pillanatok alatt jött el az idő, hogy el kellet, induljak. Odaérve a pályához a fiúk akkor jöttek ki az öltözőből, amikor én is oda értem. Dominik maga elé bambulva cipelte a hatalmas táskáját. Oda mentem hozzá és már nagyon kíváncsian próbáltam kiszedni belőle, amin ennyire el van gondolkodva. De nem mondott semmit. Felmentünk a buszra és leültem Dominik mellé. A busz perceken belül elindult. Egyszer csak Krisztofer jelent meg mellettem és szólalt meg.

Szerelem a jégpálya szélén.Where stories live. Discover now