Liz eszméletlen húzása után hazafelé nem állt szándékomba beszélgetni vele. Az út most túl hosszúnak tűnt a néma csendbe. Liz is érezte a haragomat, mert nem zaklatott a kérdéseivel. Lizel egy utcában lakunk ezért egy irányba mentünk. Az én házam volt közelebb így én távoztam először. Nem álltam meg elköszönni Liztől de Liz szomorúan köszönt el tőlem.
- Szia, Míra. Sajnálom, ha a mai miatt megharagudtál. - Búcsúzott el tőlem nagyon szomorúan.
Én a makacsságomnak köszönhetően nem köszöntem el tőle. Besétáltam a kapun és bementem a házba. Nem vágytam semmire sem csak az ágyamra. Felmentem a szobámba és a kabátomat a székemre tettem. Az ágyamhoz sétáltam és bele vetettem magam.
Másnap reggel a telefonom rettenetes zajára ébredtem meg.
Elvettem a telefonomat az éjjeli szekrényemről és megnéztem, hogy mi lehetett, ami felébresztett. Rengeteg értesítés és hívás érkezett Liztől. Nem voltam hajlandó egyikre sem válaszolni. A telefonomat visszatettem a szekrényre. Felültem az ágyra és rettenetesen éreztem magam. Harag volt bennem Liz felé, de mégis úgy éreztem túl szigorú vagyok hozzá. Nem tudtam megbocsátani, hogy Dominiknak elárulta, hogy tetszik nekem. Bár lehet nem szándékos tett volt ez részéről, de nem érdemeltem ezt így meg. Ha akartam volna én is meg tudtam volna kérdezni a számát. De nem akartam pont aznap hoztam nagyon kellemetlen helyzetbe magam és ennél rosszabb csak az lett volna, hogy a számát akarom. Hab lett volna a tortán. Dominik nem hülye és Liz telefonszámos elszólásával minden tiszta lett neki. Kiszálltam az ágyamból és lesétáltam reggelizni. A telefonom továbbra is Liz SMS bombáitól volt elárasztva. Már untam ezt a folyamatos csipogást és megnyitottam az üzeneteit.
Lizi üzenete: Míra sajnálom a tegnapit. Kérlek, ne haragudj.
Lizi üzenete: Míra! Kérlek, sajnálok mindent.
Lizi üzenete: Eljössz velem reggelizni, hogy mindent meg tudjunk beszélni?
Úgy éreztem nem tudom ezt egy nap alatt megbocsátani. Időre van szükségem. Liz a legjobb barátom így ezt ö is tudja.
Liz nagyon kitartó így kénytelen voltam visszaírni neki.
Míra üzenete: Liz nem tudok ilyen hamar megbocsátani. Nem volt szép tőled. Adj, egy hét nyugalmat kérlek.
Szükségemvolt egy hét nyugalomra. Túl sok volt a tegnapi nap. Nem vagyok gyakran ilyen,de néha szükségem van egy kis időre, amikor egy könyv társaságába egyedüllehetek. Ez a hét tökéletes volt arra, hogy magammal lehessek. Nagyon szeretekedzeni otthon pár súlyzóval, de erre nincs gyakran lehetőségem. Liz mindenerejével arra fókuszál, hogy kirángasson itthonról. Nem tudnék túl sokáigharagudni Lizre de most ez egy jó alkalom, hogy kicsit vissza zuhanjak a kismagányomba. Erre a hétre sem hanyagolom el a szurkolói kötelezettségeimet.Annyi különbséggel, hogy most a kis szobámba szurkolók és nem a pálya mellől. Ahoki az, ami a mindenem. Az egyetlen dolog, ami a legnagyobb szenvedélyem. Sohanem hagyok ki egy meccset sem. Lehetek bármilyen beteg, de itthonról ismegnézem a meccseket. Ez volt a tervem a következő hétre.
YOU ARE READING
Szerelem a jégpálya szélén.
RomanceA 18 éves Kovács Míra várja az igaz szerelmet. Azt az érzést, ami a szerelemmel jár. De tudja, soha nem találhatja meg. Nem ismerheti meg azt a csodás érzést. A lány introvertált. Nem úgy él, mint a vele egykorúak. Nem bulizik, iszik vagy drogozik...