A tegnapi edzése nagyon jó volt a csapatnak. Ma úgy fognak jégre állni, hogy nyerni fogunk. Ma korán reggel behívott mindenkit az edző, mert egy nagy dolog történt a csapat számára. A csapattal a pihenőbe ültünk, amikor az edző felvázolta a tegnapi tettem következményeit. A tegnapi képes akcióm nagy port kavart a közösségi oldalaimon. És nem csak ott. A legtöbb hokis újságba is erről beszéltek. Az edző csak címlap címeket mutatott nekünk. És elmondta, hogy most mindenki az én életemen csámcsog. Nagyon élveztem, hogy most mindenkit az én életem érdekli. Pont ide jövet néztem meg a követőim számát és tegnap óta megduplázódott. Az újságok és cikkek főcímei voltak a legjobbak, amiket az edző mutatott. „ A fiatal hokis szupersztár bemutatta élete szerelmét a rajongóknak " „A húsz éves jóképű profi hokista szíve foglalt. Elszomorító hír ez a női rajongok számára" „A GOLD WOLFS csapat kapitánya egy szomorú hírt közölt tegnap a közösségi oldalán. A szívét egy titokzatos barna hajú lány lopta el" Meglepetten néztük a csapattal ezt a hirtelen jött hírnevet.
- Dominik ez a kép még a csapatunknak is jót tett. - Fordult felém az edző. Nagyon boldogan. De én nem értettem, hogy tett jót a csapatnak.
- Ezt, hogy érti edző? - Kérdeztem meg értetlenül.
- Eddig sem voltunk ismeretlenek, de most nagyon nagy lett az ismertségünk. Rengeteg új szponzorunk lett. És egyre több ember akarna cikket írni a csapat teljesítményeiről. Egy este alatt felrobbant az email fiókom.
- Huu ez nem semmi. - Sokkolódott le a csapat egyszerre.
- Nem gondoltam, hogy egy apró kép a magánéletemből ekkora ismertséget hoz nekünk. - Lepődtem meg.
- És számomra a legérdekesebb, hogy az emberek nem csak veled akarnak interjút, hanem a csapat összes tagjával. - Boldogan közölte velünk az edző.
- Ez remek. - Örült mindenki. - Egy apró hülyeség tőled és máris a csapatot is jó színbe hozod. - Nevetett Krisztofer.
- Ez tényleg kemény. - Soha nem gondoltam, hogy ennyire figyelnek rám és ismert vagyok.
- És van még egy jó hírem Dominik. A mai meccsen már játszhatsz a bizottság ennek a nagy hírnévnek köszönhetően elnézte az utolsó meccs büntetésének leülését. - Közölte boldogan az edző.
- Ez szuper. - Ujjongtak a fiúk. Én is örültem, de biztos voltam benne, hogy Míra eljön. Így egy biztonságos helyet kell, keresek neki. Az edző látta, hogy nagyon elgondolkodtam és megkérdezte tőlem.
- Mi a gond Dominik?
Mivel szükségem volt a segítségére így elmondtam a bajom.
- Az a problémám edző, hogy a barátnőm, aki a képen volt itt lesz a meccsen és nem akarom, hogy a rajongok, letámadják, és valami baja essen. Kéne, két hely ahonnan mindig biztonságba szurkolhat nekem. Megoldható lenne? - Kérdeztem meg nagyon félve a válaszától. De az edző ma nagyon engedékeny volt.
- Persze a lány is sokat segített nekünk. Megoldjuk úgy, hogy amikor megérkezik egy kidobó a helyére kíséri és körülötte csak férfi normális rajongok, lesznek. És az csak az ő helye lesz. Ha ez így megfelel neked. - Nagyon örültem ennek az ötletnek az edző részéről.
- Persze tökéletes lesz. Köszönöm.
- Edző nekem meg kéne egy új felszerelés. - Szólalt meg Krisztofer kihasználva az edző mai engedékenységét.
- Felejtsd el Krisztofer. Már nem tudom számolni, hogy ez hányadik felszerelésed. Annyit kaptál csak te egyedül, hogy az egész csapatnak jutna. - Válaszolta az edző. Krisztofer szomorúan ült le egy székre. Én gyorsan írtam egy üzenetet Mírának a mai fejleményekről.
YOU ARE READING
Szerelem a jégpálya szélén.
RomanceA 18 éves Kovács Míra várja az igaz szerelmet. Azt az érzést, ami a szerelemmel jár. De tudja, soha nem találhatja meg. Nem ismerheti meg azt a csodás érzést. A lány introvertált. Nem úgy él, mint a vele egykorúak. Nem bulizik, iszik vagy drogozik...