11. Fejezet Dominik

419 11 0
                                    


A tegnap este után csak Mírára tudtam gondolni. A ruhája és maga a csaj nagyon dögös volt. Teljesen megzavarta a mai koncentrációmat az erőnléti edzésen. Ma egy durva edzés programot állított össze nekünk az edző. Mindenki teljesen másnapos volt a tegnapi buli után. Én mivel nem vittem annyira túlzásba teljesen jól voltam. A srácok emelgették a súlyokat és fekvőtámaszokat nyomtak. Én is ezt tettem, de fejbe nem itt voltam. A tegnap esténél ragadtam le. A kis hazugságomon agyaltam, hogy Míra a barátnőm. Mára már tisztább fejjel nem mondtam volna ezt. Ott akkor az érzéseim és a történtek miatt válaszoltam ezt. De még így is jól ki tudok jönni ebből, mert ha Míra fülébe jut, akkor biztos rám kérdez, hogy tudom-e mi volt aznap este. És akkor megláthassa, hogy igen tisztába vagyok minden tettemmel. A gondolataimból Bence rántott ki.

– Dominik te mit gondolsz? - Kérdezte meg tőlem, de fogalmam sem volt, hogy mit beszéltek előtte.

– Miről is? - Tértem vissza a jelenbe a gondolataimból.

– A tegnap esti buliról. - Válaszolt nekem Erik.

– Jaj, tök jó volt bár máskor kicsit kevesebb alkoholfogyasztást kérek mindenkitől, de főleg tőled Krisztofer. Világos? - Váltottam a komoly, szigorú csapatkapitányra. - A tegnapi estének ma szívjuk meg a levét. Kevesebb alkohol és már mindjárt nem kész rémálom megcsinálni száz fekvőt. Azért vagyunk itt, mert mindenkinek a hoki az élete és az edzéseken nem lehetünk másnaposak. - Magyaráztam meg a fiúknak a szigorúra vett beszédemet.

- Világos kapitány. - Válaszolta az egész csapatom.

- De nem árt néha a szórakozás főnök. - Viccelődött Krisztofer.

- Nem tényleg nem. De tőled és Eriktől várom el a legtöbb komolyságot és odafigyelést. Ha te és Erik is egy fontos meccsnap előtt kirúgtok a hámból nem lesz esélyünk nyerni. Eriknek sem fog a belőtt korongokra összpontosítani és te sem leszel száz százalékos csatár. Ezt mind a csapatért akarom. - Magyaráztam el a két leglényegesebb emberemnek a beléjük vetett bizalmamat. Már jó pár meccsünk volt és tudom, kitől mit várok el és mire számíthatok.

- Igaza van Dominiknak. - Adott igazat Erik nekem. Ami be kell, valljam jól esett, mert ez azt jelenti, nem látom rosszul a helyzetet.

- Kérlek, figyeljetek máskor a bulikkal, ha másnap meccsünk lesz. És ez mindenkinek szól. - Kértem meg a fiúkat erős magabiztos hangon.

- Te bulizhatsz, de mi nem! Szép kis csapatkapitány. - Jött egy szemét beszólás a mellettem húzódzkodó Bencétől. A szemem nagyra nyitottam és felé fordultam.

- Nem én sem bulizok. - Jelentettem ki idegesen.

- Nem na persze. Hazugság. - Provokált tovább a pót kapusunk.

- Én nektek nem hazudok, és ezt most, fejezzük be Bence! - Próbáltam minél hamarabb elterelni a témát ameddig még nyugodt voltam.

- Persze a tegnapi mi volt, ha nem hazugság? A kis csajt megszédítetted és bekamuztad, hogy a csajod csak azért nehogy valamelyikünk beszéljen vele. Mert te vagy a kapitány és a te csajod tabu. Szép húzás kapitány. - Ugrott le a húzódzkodóról és állt elém.

- Ezt most fejezd be! - Léptem teljesen az arca elé. - Semmi közöd, hogy én kire mondom, hogy a csajom. Vagy ha úgy érzed, van, beleszólásod szólj és más edzés terved lesz, olyan egész napos tudod. - Feszültem neki és fenyegettem meg a kis kapust.

- Fenyegetsz kapitány? - Nyitotta nagyra a szemét az előttem álló kisgyerek. Körülöttünk a csapat lefagyva nézett.

- Dominik hagyd. - Lépett hozzám Erik és húzott hátra.

Szerelem a jégpálya szélén.Where stories live. Discover now