*kay
Jak zwykle wstałem o 6 rano z znudzeniem szykowałem się do szkoły. Gdy byłem gotowy, to poszedłem ubrać buty i o 7:00 wyszedłem do szkoły. Przed szkołąm poszedłem do sklepku kupić sobie coś do picia. Byłem w szkole o 7:30 , a do klasy doszedłem w 3 minuty. Miałem pierwszą geografię, przez ze mnie znienawidzonego nauczyla, który mnie nienawidział i się na mnie wyzywał. Reszta klasy była już przy sali razem z zemną.
-siema- usłyszałem głos moich przyjaciół
-siema Zejne i Jey oraz Loyd - rzekłem się z nimi witając .
-ja bym na waszym miejscu się z nim zadawał, bo jestsze się typo w wasz zakocha - rzekł Morro, który najbardziej mi dokuczał że wszystkich.
-nikt cię nie prosił o zdanie- rzekłem, on do mnie podszedł.
-geje to nie mają prawa głosu - rzekł zdenerwowany.
-ty głuchy, albo głupi jesteś, ja jestem bi- rzekłem
-jedno i to samo - dodał
-kurwa spec homofob się znałaś -rzekłem Nawet przez naszą porzeczkę nie zauważyliśmy dzwonka.
-wiedać masz jakieś braki tybie i to mojej pięści na twojej morcie - rzekł wkurwiony.
-przemoc szkole jest niedozwolona, jeśli wy dwaj się nie uspokojicie do wylodujecie u dyrektora - nagle usłyszeliśmy czyjiś głos. Nie był to pan od geografii.
-przepraszamy - rzekliśmy, w tym samym czasie co niestazało się często.
-do klasy - rzekł, my bez żadnej odpowiedzi, tylko poszłuchaliśmy i weszliśmy do klasy. Miałem wrażenie że starszy mężczyzna się mi przegloldał.*Cole
Pierszy dzień w pracy, a już miałem dramę. Niewiem czemu,ale zwróciłem uwagę na niszego chlopaka, z kasztanowymi włosami z czerwoną bluzą. Wyglądał naprawdę uroczo, ogarnęłam się i wszedłem.
-dobrze witam jestem nowym nauczyłem, bo stary nie dawał rady. Będę uczyć waszą klasę geografi . Nazywam się Cole Brookstone mam 25 oraz mam nadzieję że będziemy współpracować -rzekłem do klasy,a najbardziej patrzałem na Chlopaka w czerwonej bluzie. Gdy sprawdzałem obecność, to okazało się że chłopak nazywał się Kay Smith. Musiałem się ogarnąć, ponieważ chłopak był moim uczniem, najbardziej zaciekawiła mnie informacja że Kay jest biseksualny, ponieważ słyszałem rozmowę jego i tak zwanego Morro..*Kay
Lekcja mijała podejrzanie ciekawie, rozumiałem wszystko, ale miałem wrażenie że nowy Nauczyciel się na mnie gapił. Ale nowy Nauczyciel był bardzo przystojny. Musiałem wrucić na ziemie, ponieważ Pan Cole był od demnie starzy o 10 lat.
CZYTASZ
Szkolna Miłość
Teen Fictionta książka będzie opowiadać o 2 chłopakach, którzy niespodziewanie się zakochali. O shipie Lava . 15 lateniego ucznia Kaya, który był niezabardzo lubiany w szkole i 25 letniego Cole, który był nowym nauczyciem geografi. Czy te niespodziewane spotkan...