Narator
Chłopcy weszli do domu Colę, starzy gdy zamknął drzwi do zdjął buty i po chwili Cole pocałował Kaya. Starszy pchnoł młodszego najbliższą ścianę, zdjoł sobie i kayowi kurtkę. Nie przerywając pocałunku, Colę wzioł Kay na ręce i prowadził ich do siebie do pokoju. Starszy żucił młodszego na łużko i zamknął dzwi od swojego pokoju. Kay zannim się obejrzał to Cole znajdował się już nad nim. Starszy zaczął namiętnie całować młotszego, tym pozbywając się z siebie i swojego chłopaka niepotrzebnych ciuchów. Cole wzioł udo Kaya i zaczoł w niego wchodzić. Młodszy zaczoł jęczeć, gdy starszy zaczął się w nim poruszać, ale przez to że chłopcy nadal się całowali, to Kay jęczał w usta Cole.
-Cole - jęknął kay, gdy Cole przeniósł się na jego szyję. Cole zaczął przyspieszać rychy, tym sprawiał że jęki u Kaya pojawiały się częściej.
-kocham cię - szeptoł seksownie Cole, kayowi do ucha -jesteś tylko Mòj nikogo innego - dodał Cole, tym również szepnoł Kayowi do ucha, a na koniec usmiechoł się chytrze. Młodszy nie mògł odpowiedzieć, ponieważ jęki spowodowane przez Starszego mu to nie umożliwiały. Cole zaczął go całować i podgryzać po cielę, tym przyspieszając swoję ruchy.
-cole-- jęknął Kay, gdy Cole trafił w jego prostotę. Starszy zaczął w te samo miejsce trafiać, tym przyspieszając ruchy. Cole zaczął schodzić coraz niżej, tym zostawiając na ciele Kaya malinki i letkie pogryzienia. Starszy znów zaatakował usta kaya i zaczoł robić szypsze i mocniejsze rychy, na to młodszym z bulu zacoł wbijać paznokcie w ciało Colę. Starszego to jeszcze bardziej podniecało i jeszcze bardziej zaczoł się szypciej poruszać w młodszym z tym nie przestając namiętnie go całować. Cole znów przeniósł się na szyję Kaya, młodszy nie panował na jękami, które pojawiały się ciogle, przez ruchy starszego. Cole znòw zaczął całować Kaya po całym ciele, tym schodząc coraz niżej zostawiając dodatkowe malinami i letkie pogryzienia. Cole chciał żeby razem z Kayem doszli w tym samym czasie, więc jęcze bardziej przyspieszył ruchy, tym sprawiając jeszcze głośniejsze jęki u młotszego. Po chwili chłopacy doszli w tym samym czasie. Cole wyszedł z Kaya z który prubował zapanować nad na oddechem, Starzy przybliżył młodszego do siebie i przytulił Kaya do siebie.
-kocham cię - rzekł Cole.
-ja ciebie również kocham - rzekł Kay. Chłopcy wtuleni do siebie po chwili zasnęli.
CZYTASZ
Szkolna Miłość
Ficção Adolescenteta książka będzie opowiadać o 2 chłopakach, którzy niespodziewanie się zakochali. O shipie Lava . 15 lateniego ucznia Kaya, który był niezabardzo lubiany w szkole i 25 letniego Cole, który był nowym nauczyciem geografi. Czy te niespodziewane spotkan...