*Kay
Gdy usłyszałem, to co Cole mi powiedział, to ałtomatycnie się zarumieniłęm. Nie wiedziałem sam co odpowiedzieć, byłem tak zaskoczony że była między nami chwilowa cisza.
-sam niewiem, czy to dobry pomysł - powiedziałem nieśmiale.
-czemu nie?- zapytał zaskoczony ale i spokojny Cole.
-No spójrz na nas ty jesteś Nayczielem a ja uczniem i jeszcze ròżnica wieku ja 15 lat, a ty 25lat, Kurde dzieli nas 10 lat różnicy - rzekłem zdenerwowany, tym wyrwałem swoją rękę z jego reki.
-znam wiele par, które mają nawet 20 czy 30 a nawet więcej lat ròżnicy, i co są pięknym zwiosku i mają gdziś co inni mówią - rzekł Cole - i słyszałem Tylko że nauczulel nie może być ży uczennicą, nie ma żadnej zmiance o uczeniu - dodał z zadowoleniem starszy.
-no w sumie ale to chyba działa w obie strony, tylko nikt nie wpadł na to że nauczyciel zakocha się w uczniu, ale pewnie i to jest nielegalne i przez ze mnie tracisz do mierzenia - rzekłem załamany.*Cole
Postawa Kaya mnie zaskoczyła, chłopak się o mnie martwił i to było tak urocze.
-proszę martwisz się o mnie - rzekłem przekornie.
-no bo mi zależy na tobie i dla tego radzę nam zachować się jak normalny nauczyła z normalny uczeń - rzekł stanowczo, jak by był pewny że zakończę ta dyskusje. Złapałem swoją lewą ręką za tajle, a prawą położyłem za tył głowy i przybliżyłem do siebie. Młotrszy był zaskoczony moją rerakcją, którą się nie spodziewał.
-a co jeśli chce coś więcej- szepnowlęm mu przekornie do ucha.*Narator
Kay był szoku, poczuł na swojej szyji oddech Cole, który u młotszego spowodowały o dziwne dreszcze.
-nie powinniśmy - rzekł Kay, tym się cały rumieniąc, gdy skapnoł do czego doży Cole.
-no proszę cię obiecuję że na poczotku będą same pocałunki i uściski oraz trzymanie za rękę, a jeśli będziesz gotowy na coś więcej to nigdy nie odmowie, Tylko zostań moim chłopakiem - rzekł Cole spkojnie, chciał Dobrze dla Kaya, więc starszy niechcaiał napinać na młotszego. Cole na tyle kocha Kaya że poczeka aż młodszy będzie gotowy.
-dobrze - rzekł Kay, Cole gdy tylko to usłyszał podniusł Kaya i mocno go przytulił, oby dwoje się śmiali z niewidomo czego.
-obiecaje że nie pożałujesz... Skarbie - rzekł Cole i pocałował Kaya namiętnie w usta, a kay z przyjemnością oddał pocałunek.
CZYTASZ
Szkolna Miłość
Teen Fictionta książka będzie opowiadać o 2 chłopakach, którzy niespodziewanie się zakochali. O shipie Lava . 15 lateniego ucznia Kaya, który był niezabardzo lubiany w szkole i 25 letniego Cole, który był nowym nauczyciem geografi. Czy te niespodziewane spotkan...