Allah'ım Bismillahirrahmanirrahim 5. Bölüme geldik kız!
Bu benim için bir rekor hdjdjrj
İlk defa farklı bir konudaki kitabım bu kadar dayandı valla, ve tabiki bu da sizin sayenizde oldu.
Hepinize teşekkür ediyorum❣️
Neyse ben sizi bölümle baş başa bırakıyorum:)
İyi okumalar dilerim:)
Yıldızlarınızı parlatmayı unutmayın✨
*********
1 yıl önce
"Uzatmayın lütfen Elzem hocam, sizin çocukların yaptığını kabul edin ve bu konu burada kapansın gitsin. Daha fazlada müdür beyi zora sokmayalım."
Alayla süzdüm Cengiz hocayı, aklınca üstünlük kurup, öğrencilerni kurtarmaya çalışıyordu ama işe yaramazdı. Ben öğrencilerime güveniyordum ve yapmadıkları bir suçun yükünü onlara yüklemezdim, yükletmeyecektim de.
"Öğrencilerinize güveniyor musunuz, Cengiz hocam?" dedim ses tonumu sert tutarken. Cengiz hoca bıkkın bir edayla baktı bana. Ama düşündü de bu arada. Anında evet diyemedi çünkü kendi öğrencilerinin neler yaptığını biliyordu.
Nihayet "Evet," dediğinde gülümsedim. "O zaman kamera kayıtlarına bakmamızda bir sorun yok. Çünkü ben öğrencilerimin yapmadığına yüzde yüz eminim."
Onun aksine beklememiştim. Çünkü ben öğrencilerime güveniyordum onun aksine.Kafamı müdüre çevirdim. "Bence kamera kayıtlarına bakmanın zamanı geldi Müdür bey. Kim haklı kim haksız çıksın artık ortaya."
Müdür bey sadece kafasını salladı ve bilgisayarıyla uğraşmaya başladı. Göz ucuyla Cengiz hocaya baktım. Gözlerindeki panik ve sürekli ellerini oluşturması onu ele veriyordu.
Müdür bey kamera kayıtlarını açtığında bilgisayarı bize çevirdi. Arka bahçede öylece duran bidonları izledik bir süre ve sonra tamda tahmin ettiğim gibi Cengiz hocanın öğrencileri gelmişti. Bidonları hepsini devrimişlerdi. Sonra benim öğrencilerim göründü ekranda. Cengiz hocanın öğrencilerine bağırıp, kızıyorlardı.
Kamera kaydı devam ederken, "Sanırım bazı çocuklarımızın ailelerini çağırmam lazım," dedi Müdür bey imâyla.
Ben ve sınıfım müdürün odasından çıkmıştık. Sınıfa girdiğimizde diğer çocuklar hemen etrafımızı sarmıştı.
"Öğretmenim ne oldu?"
"Öğretmenim arkadaşlarımızın suçsuz olduğu ortaya çıktı mı?"
"Öğretmenim Cengiz hoca zortladı mı?"
Ellerimi yukarıya kaldırıp, birbirine vurmaya başladım. Çocuklar dikkatlerini bana verdiğinde "Herkes yerine geçsin lütfen." dedim ve çocuklar hemen yerlerine koşuşturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmış Cânâ
ChickLitTrabzon'da ki bir ilkokula atandığı zaman hem hayatının aşkını bulacağını, hemde orada bir aileye sahip olacağını bilemezdi. Elzem Adıgüzel & Yaşar Efe Öztürk