Bünyem yorgun, gözlerim ağrıyor, ağlaya ağlaya tyt çalışıyorum. Kendimi asacağım.
Midemde bulanıyor. Regl olmama az kaldığı için galiba.
Neyse siz nasılsınız?
Geçenki bölümden sonra kendinize gelebildiniz mi?
İnşallah kendinizi toparlanmışsınızdır. Ve gözyaşlarınızı hazırlamışsınızdır çünkü bu bölümde fazlasıyla ağlayacağız (hepinizi ağlayacaksınız diye bir iddia yok.) ve sinirleneceğiz.
Bölüm şarkısı: Öykü Gürman - Kül Oldum
Yıldız karınızı parlatmayı unutmayın ⭐
İyi Okumalar Dilerim:)
******
Avizede sallanan bedenle kaç dakika bakıştım bilmiyordum. Belkide ben abartıyordum, ama gördüğüm görüntü bütün bedenimi sarsmıştı. Böyle bir görüntü beklemiyordum.
Yüksek ihtimalle Hazal uyanduktan sonra intihar etmişti. Acaba çok yakın bir zamanda mı, kendini asmıştı. Acaba ben Hazal'ın başındayken mi, yoksa eve ilk girdiğimde mi ya da daha öncesi mi? Eğer okulda oyalanmasaydık, onun intihar'ını durdurabilir miydim? Buna engel olabilir miydim?
Gözlerimle vücudunu inceledim. Gözlerim bileklerine kaydığında jiletlendiğini fark ettim. Kanı görmek midem bulandırsa da kendime geldim anında. Şuan fenalaşmanın zamanı değildi. Ona dokunamazdım. Keşke yapabilseydim ama yapamazdım. Gözlerim etrafı incelediğinde makyaj masasının üstünde bir kağıt gördüm. Cesedin varlığını unutmaya çalışıp oraya doğru adımladım. Kağıda dokunmadan üstten okumaya başladım.
Biricik Kızım Lal'e
Sen bu mektubu okuduğunda ben çoktan bu dünyadan gitmiş, izlerim silinmiş olacak anneciğim. Sen beni hatırlamaya çalıştıkça hem zihninden hemde hayatından göçüp gideceğim. Bana dair hiç bir şey aklında kalmayacak. Benim böyle bir annem vardı demeyeceksin. Hoş, zaten anılacak kadar iyide bir anne değilim. Sana bugün dışında yaptığım hiç bir şeyin açıklaması dâhi olamaz.
Biliyorum bana kızgın ya da daha çok kırgınsın, bilemiyorum duygularını baban gibi karmaşık yaşıyorsun. Tahmin etmesi güç.
Seni hayatta küstürdüğüm için gözünde kötü bir anneyim. Ama şunu bil ki ben seni çok sevdim anneciğim. Bunu yazarkende seni çok seviyorum, senin canını yaktığım zamanda seni çok seviyordum. Biliyorum bana kendi kendine dengesiz diyorsun, haklısın da. Ama olaylara birde benim bakış açımdan bakmanı istiyorum.
Baban tarafından kandırıldığımda gençtim ve ona aşık olmuştum. Ailesine rağmen benimle evleneceğini düşünmüş ve bir gece ikimizde nefsimize yenik düşüp seni yapmıştık.
Çok mutluydum Lal. İnan bana hayatımın en güzel olduğu zamanlar sana hamile olduğum zamanlardı. Baban, sen ve ben. Biz üçümüz harika bur aile olacaktık. Herkese her şeye rağmen mutlu olacaktık. Masalda gibiydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmış Cânâ
ChickLitTrabzon'da ki bir ilkokula atandığı zaman hem hayatının aşkını bulacağını, hemde orada bir aileye sahip olacağını bilemezdi. Elzem Adıgüzel & Yaşar Efe Öztürk