Allah'ım 11.bölüm çok şükür.
Güzel gidiyor mu kitap?
Bu bölüm için baya heyecanlıyım. İnşallah sizde heyecanlısınızdır çünkü aşk var gsjshusnsj
İnşallah bölümü beğenirsiniz❤️
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - Seni Yerler
Neyse vakit kaybetmeden bölüme geçin:)
Yıldızlarınızı parlatmayı unutmayın ✨
İyi okumalar dilerim:)
********
1 yıl önce
Üsteğmen'e minik bir tebessüm ettim. "Umarım o güzel şeye çabuk kavuşursunuz Üsteğmen'im." Üsteğmen sadece gülümsemişti bana. Aramızda uzun ve.. tuhaf bir sessizlik oluşmuştu. Sessizlik vardı ama sanki aramızdaki sessizlik konuşuyor gibiydi. Sanki arkamızdan birileri fısıldıyor gibi hissettim. Ya da üşümeye başlamıştım.
"Yaşar Efe bey, Elzem!" Konuşan sessizliğimizi çok sevgili kuzenimin harikası sesi mahvetmişti. Sakin kalmaya çalışarak arkamı döndüm. Tam o sırada Üsteğmen'de arkasını dönmüştü. İkimizde tip tip Elmas'a bakıyorduk. Elmas ise iki elini beline yerleştirip, "Sizi çok merak ettik. Bekledik bekledik gelmezdiniz." Sonra gözleri bana kaydı. "Bir an kaçtığını düşünmüştüm kuzen inanır mısın?"
Keşke Allah bana bir kız kardeş niyetine Elması göndereceğinde, çenesinin ayarını da yapıp gönderseydi. Üsteğmen'in yanında denecek laf mıydı bu? Ben hiç Taner eniştemin yanında, saçmalıyor muydum?
Elmas'ın bakışlarını benim üzerimden alıp, Üsteğmen'e çevirdi. "Fadime nine de sizin kaçağınızdan şüphelendi, Yaşar Efe bey. Arkanızdan baya sövdü kadıncağız."
Elmas'ın çenesinin ayarını yapmamız gerekiyordu. Gerçekten artık konu konuşmaya gelince kendini zapt edemiyordu. Eniştemle buraya gelmeden önce öpüştüğü için mi böyle olmuştu bilmiyordum ama sevinebileceğim tek bir şey vardı; o da Elmas yüzünden tek başıma rezil olmamıştım. Üsteğmen'de benim kadar rezildi.
Bazen hayatta farklı açılardan bakmak lazımdı. Akıl sağlığımızı koruyabilmek için.
Elmas ikimize bakış attıktan sonra, "Nefesinizi alın gelin, masadakiler sizi bekliyor." diyip balkondan çıkıp gitmişti. Bazen kafasında tahta eksikliğimi var diye düşünümıyor değildim.
"Kuzeniniz fazla açık sözlü Öğretmen hanım," dediğinde Üsteğmen kafamı ona çevirdim. "Öyledir, duygularını gizlemez."
"Sizin aksinize," dediğinde kaşlarımı çatmıştım. "Benim aksime derken, Üsteğmen." demiştim. Sesim normalinden daha yüksek çıkıyordu. Ters ters Üsteğmen'e baktığımda, "Sizin aksinize dedim çünkü siz duygularınızı, hislerinizi, fikirlerinizi açık açık yaşamıyor, göstermiyorsunuz, öğretmen hanım. Kuzeninizin tersisiniz."
"Sizi bu düşünceye yönlendiren ne Üsteğmen. Bir kanıtınız var mı?" Sert çıkışıma şaşırmamıştı. Aksine bunu bekliyor gibiydi. Yüzünde ılımlı bir ifade oluşmuştu. "Gözleriniz Öğretmen hanım. Gözleriniz çok şey anlatıyor sadece anlamak lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmış Cânâ
ChickLitTrabzon'da ki bir ilkokula atandığı zaman hem hayatının aşkını bulacağını, hemde orada bir aileye sahip olacağını bilemezdi. Elzem Adıgüzel & Yaşar Efe Öztürk