Zaman hızlı akıyor ya, ne ara 8.Bölüme geldik be!
Yaşlandık vfksbujshdjdj
Neyse en azından ruhumuz genç, öyle düşünün. (O da yaşlı)
Bu bölüm tabiki de aşk var, başka ne olabilir ki? Bizden bunun için buradayız.
O zaman aşk okuma zamanı ama önce şarkımız; Apolas Lermi - Gel Göğsüme Sığ Yarim
Pandemi zamanı Karadeniz şarkıları hastasıydım, o zamanların hâlâ etkisindeyim galiba;)
Yıldızlarınızı parlatmayı unutmayın ✨
İyi okumalar dilerim:)
**********
“Gel bende saklan sevgilim. Bende saklan, bende dinlen, bende ağla ama benden kaçma. Senin kaçtığını vakit benim ölüm günümdür.”
**********
"Hangu pezevenkun itu dadandı sağa acaba?" Fadime nine salonun ortasında, bastonunu vura vura dolanıyordu. Başıma gelen bu olay onu oldukça sinirlendirmişti. Gece Efe'nin beni buraya getirmesi, yüreğine fazlasıyla inmesini sağlamıştı. Üstüne olayları anlatınca eline tabancayı alıp, evime bile gitmeye çalışmıştı.
Sertçe bastonunu yere vurduğunda kafamı ona çevirdim. O da zaten direk bana bakıyordu. "Evuna geri dönemezsun, o pisluğun ne pok yiyeceğu belli olmaz. Bu geca burada kalaysun."
"Fadime nine," diyip ağzımı açmıştım ki, Fadime nine'nin sert bakışları beni bulmuştu. "Elzem kizum," demişti tane tane. "Bak senu severum bilursun ama bu iş önemlu. Bir pezevenkun uşağı bulaşmış sağa. Ha bu Trabzon'da ki pütün komşularıma sorabilirsun. Bir tane bila kadunu mağdur etmedum ben. Ve yinede etmeyeceğum. Bugün burada kaliysun diysem burada kaliysun ula."
"Tamam kalayım Fadime nine, peki sonra? Her zaman sizde kalamam ben,"
Fadime nine bakışlarını yere eğdi. Belli bir müddet düşündükten sonra kafasını kaldırdı. Bir fikir buldukları belliydi, gözleri parlıyordu.
"Ula bizum diğer ev ne içun duriyi," dedi gülümseyerek. Yamacıma yaklaşıp, "Elzem kizum, bizum kiracumuz olir misun?"
Kaşlarımı çatmıştım ister istemez, "Nasıl yani Fadime nine?" demiştim olayı kavrayabilmek için.
"Bilduğun bizum kiracumuz olacaksun. Bizum buradaki ev vardur'ya oraya göç, kiracumuz ol." dediğinde kafamı iki tarafıma salladım.
"Olmaz Fadime nine kabul edemem. Biliyorum niyetiniz iyi ama olmaz. Sonra elalem bin ton laf eder."
"Ula niye olmayi? Hirsuzluk etmiysun, beleşe getirmiysun parasunu ödeyup oturaysun. Veren memnun, alan memnun, elalemin derdune mi kaldı?" dedi sinirli sinirli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmış Cânâ
ChickLitTrabzon'da ki bir ilkokula atandığı zaman hem hayatının aşkını bulacağını, hemde orada bir aileye sahip olacağını bilemezdi. Elzem Adıgüzel & Yaşar Efe Öztürk