Gel okuyucu gel, yeni bölüme gel yeni bölüme.
Heyecan var mı bende baya varda.
Bu bölüm kıskançlık okuyacağız. Hazır mısınız?
Öyleyse sizi daha fazla tutmayayım:)
Bölüm şarkısı: Ayfer Vardar - Dayan Yüreğim
Bu şarkı bu sefer Elzem ve Efe için değil Hazal Lal için.
Özellikle bazı kısımlarında Hazal Lal'in bu bölümdeki hâllerini anlayacaksınız.
Ve de Elzem'in, Hazal Lal'in ağlayışlarında kendini bulduğunu göreceğiz.
Neyse bölüme geçin göreceksiniz zaten.
Yıldızlarınızı parlatmayı unutmayın ✨
İyi okumalar:)
********
Fadime nine'den baskın yediğimiz için öpüşme gibi bir durum olamamıştı. Efe'yle arabanın önünde yarım saat kavga etmişlerdi zaten. İkiye bir bastonunu salladığı için arabadan inememiştim bile. Fadime nine gittiğinde ise Efe gelip kapımı açmıştı.
Şuansa nişan için hazırlanmaya çalışıyordum. Çalışıyordum çünkü ne giymem gerektiğine karar veremiyordum. Önceden amacım sadece gitmek için gitmekti ama şimdi Efe'yle birlikte gideceğim için kendime özen göstermek istiyordum.
Sevgilime güzel gözükmek istiyordum doğal olarak. O yüzden bu kadar paniktim ve yatağımda gülen kuzenimde bana hiç yardımcı olmuyordu. İşi gücü benimle dalga geçmekti ve şuanda bunu yapıyordu.
"Allah'ım yarabbim sen bugünleri de gösterecek miydin bize? Elzem bir kutlama için panik yapıyor." Sonra bakışları bana kaydı. İmâlı imâlı baktı bana. "Gerçi onun paniği kutlama değilde, neyse."
"Bana bak Elmas, eğer biraz daha benimle dalga geçersen ense kökündeki saçlarının hepsini yerde paspas yaparken bulursun. Kalk bana yardım et!" Sinirle saydırdığım tehditlere karşı Elmas ofladı ve yatağımdan kalktı.
"Ay yemin ediyorum hiç zevk almamada izin vermiyorsun ya! Kuzenimi kırk yılın başı şöyle bir görmüşüm keyfini çıkarmak istiyorum ama senin bana yaptığına bak. Ayıp ya!" Dolabımım kapaklarını açtı ve kısa bir süre gözlerini gezdirmişti. "Hayır dekolteli hiç bir şey de almamış." diye söylendi kendi kendine. "Acaba Üsteğmen'i nasıl tavladın Elzem? Çünkü bana ölü bir babaanneyi hatırlatıyorsun da!"
"O benim yüreğime aşık oldu Elmas. Mızmızlanma! Yardımcı ol." dedim sinirimin son damlalarındayken. Elmas ise eline aldığı bir siyah elbiseyle yanıma geldi. Bu elbiseyi bana zorla aldırmıştı. Kısaydı ve biraz dekoltesi vardı. O zaman öylesine dolabına atmıştım ve buraya taşınacağımda bütün kıyafetlerimi yanıma almıştık. Kıyafetlerimi benimle birlikte Elmas hazırlamıştı o zaman. Kaşla göz arasında valilerden birinin içine atmıştı ve yine kendisi buraya geldiğimizde dolabına yerleştirmiş olmalıydı.
Ellerimi hafif havaya kaldırıp iki tarafıma salladım. "Elmas hayatta olmaz. Ben Efe'nin karşına bu elbiseyle çıkmam."
"Of be Elzem, of yani. Kızım sen valla flört etmediğin için iyice yaşlanmış bir zihne sahip olmuşsun. Kızım taktik bu taktik. Efe'yi deniyorsun bir taraftan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmış Cânâ
ChickLitTrabzon'da ki bir ilkokula atandığı zaman hem hayatının aşkını bulacağını, hemde orada bir aileye sahip olacağını bilemezdi. Elzem Adıgüzel & Yaşar Efe Öztürk