15.Bölüm

748 41 228
                                    

15. Bölüm:)

Kitap nasıl gidiyor? Memnun musunuz?

Bu kurgu bittiğininde çok farklı bir kurguyla birlikte sizinle olacağım.

Yeşil göz hastası arkadaş, sana anlattığım değil. Bu başka:)

Neyse ilerde görürüz inşallah. (O kitapta küflendi be!)

Bölüm şarkısı: Kıraç - Kan ve Gül

İyi okumalar dilerim:)

Yıldızlarınızı Parlatmayı unutmayın ✨

*******

İçeri girdiğimizde Bertuğ benim elimden tutup masaya getirmişti. Bu sefer Efe'nin yanına değil, Hazal ve Bertuğ'nun arasına oturmuştum.

Efe bu yeni düzene ters ters baktı. Bertuğ'yla göz göze geldiğinde, "Dayıcığım hadi sen annenin yanına geç." demişti. Bertuğ'ysa omuz silkip, "Olmaz dayı," demişti.

"Ne demek olmaz, Bertuğ?" dedi Efe hafif bir sinirle.

"Olmaz dayı, Fadime ninemden burada oturmak için 400 lira peşin para aldım. Kusura bakma, ama parada lazım oluyor bana,"

Efe'nin yeşil hareleri Fadime nine'yi hedef almıştı. "Bu ne demek nene? 1 yıldır bizi yan yana oturmamızı sağlıyordun, şimdi niye ayırdın?"

Fadime nine, "Sağa hiç güvenmiyrum, Yaşar." dedi direk yüzüne. "Ayrıca sen, benim Elzem kizum'a çıkma teklifu ettun mi?"

Hemen araya girip, "Fadime nine, biz Efe'yle birbirimizi seviyoruz. İtirafta ettik birbirimize, ben gerek duymuyorum." dedim.

Fadime nine mavi gözlerini üzerime dikti. "Elzem kizum, ha senun kulaklarun ne deduğuni duyuyimi?"

Bastonun başıyla kendisini gösterdi hemen. "Ula kocamı ben kaçurmuştum, ama yinede kendima çıkma ve de evliluk teklifu ettirdum." Bastonun başını bu sefer Efe'ye çevirdi. "Ha bu poklu uşakta sağa eşek gibu hem çıkma hemda evliluk teklifu edecektur. Senun diğer kizlardan ne farkun vardur. Ha bağa söyle bakayum."

"Etmeyeceğimi sana düşündürtüren ne, Fadime nine?" dedi Efe sabrının sınırlarındayken. Derin bir nefes alıp, Hazal'ın yanına geldi. Hazal'ın kulağına doğru eğilip bir şeyler demişti ama duyamamıştım. Efe kafasını geri çektiğinde ise Hazal aşağı yukarı kafasını sallamıştı.

Efe kıvrak davranarak, Hazal'ı sandalyesinden kaldırmıştı. Hemen kendi oturup kucağınada Hazal'ı almıştı. Yanımdaki Bertuğ, "Keşke Akgün babamda burada olsaydı ya. Bende onun kucağına otururdum." dedi kıskançlıkla.

Tam o sırada kapı çalmıştı. Gonca masadan kalkıp kapıyı açmaya gitmişti. Efe ise Fadime nine'yi beklemeden, ekmeği kuymağa batırıp, Hazal'a yedirmişti.

Fadime nine elindeki çatalla Efe'nin eline vurmuştu. "Ula eşek sipasu, kaç yaşuna celdun hâlâ aynisun. Örnek ol ula şu uşaklara." diyerek yakındı Fadime nine ama Efe, bu yakınmayı umursuyormuş gibi gözükmüyordu.

Kırılmış CânâHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin