14. THEO

355 33 6
                                    

Ani mě nenapadne odmítnout.

Vylezeme ze sprchy a jen s ručníky okolo pasu se vkrademe do ložnice pro hosty vedle koupelny.

S Urielem našlapujeme jako myšky, i když se celým domem ozývá hlasitá hudba. S úsměvy od ucha k uchu se zamkneme a ovládáme hlasitý smích.

Nevím, jestli si uvědomuje, v jakém průseru bychom byli, kdyby nás někdo viděl. Nebo kdyby někdo někdy zjistil, že jsem se vyspal s Urielem Stellarem. A že to mám v plánu udělat znovu.

Uriel za námi zamkne dveře a se skousnutým rtem mě hladově pozoruje.

„Jsi si jistý?" zeptá se znovu a já s hlubokým výdechem odhodím hromádku svého oblečení na podlahu.

„Byl jsem si jistý i před tím. Jsem si jistý i teď," odvětím a dám si ruce v bok.

„Pravda," přitaká. „Já jen..." máchne rukou do prostoru a ani tu větu nedokončí. Vím přesně, co mi tím naznačuje, ale on je ten poslední, o kom chci mluvit. Nebo na něj jen myslet. A už vůbec ne teď, když chci prožít tu nejdokonalejší noc svého života.

Kleknu si před Uriho na kolena. Dlaněmi vyjedu po jeho stehnech pod ručníkem až k zadku. „Můžeme o něm nemluvit?" zašeptám a zabořím obličej do jeho břicha. „Prosím."

Shodím ručník z jeho boků a celý jeho penis si strčím do úst. Mě, na rozdíl od něj nevadí, když ho cítím až v krku.

Pevněji ho obemknu rty. Laskám jazykem a naprosto zbožňuju, jak mi jeho hlas, když sténá, rezonuje v uších. O to víc, si to užívám i já. Dlaní ho několikrát polaskám od shora dolů a rty přejíždím po jeho pevném břiše. Do toho svalu mám chuť se zakousnout.

Vytáhne mě za ruce do stoje a hladově spojí naše rty.

„Tak úžasný," zahuhlá a shodí mě do postele. „A nádherný," vydechne v úžasu, zatímco si klekne mezi mé nohy.

Znovu mě celého uctívá rty, od krku až po pas. Tak něžný. Nikdo na světě by tohle do něj nikdy neřekl. S tím svým chování připomíná sadistu, co si užívá svou moc na jinými a při tom je to ten nejněžnější člověk, jakého jsem kdy mohl poznat.

Silně zaryju prsty do prostěradla a zaskuhrám, když si mě znovu vezme do úst. Saje mě, olizuje a já zakláním hlavu rozkoší.

„Otoč se lásko. Musím si tě pořádně připravit," řekne skoro omluvně. „Bohužel jsme bez lubrikantu."

„Počkej," zarazím ho a prudce vstanu z postele. Trochu horlivě a nedočkavě, takže zakopnu o své vlastní nohy a přistanu tváří na podlaze.

Tohle nebylo moc sexy.

„Jsi v pořádku?" zeptá se starostlivě, přesto z jeho hlasu poznám známky smíchu.

„Nesměj se mi," pohrozím mu, ale sám mám co dělat, abych se nerozesmál. Cukající koutky mě nejspíš prozradí, protože Uriel vyprskne nosem a zaboří hlavu do polštáře, jak se rozesměje.

Z kapsy kalhot vytáhnu peněženku, ve které se ukrývá malá tuba cestovního lubrikantu. Nosím ji u sebe pořád, kdyby...

Kdyby náhodou.

Bohužel, ten, o kom nechci mluvit a ani na něj myslet... tomu by nikdy na mém pohodlí nezáleželo. Nosím ho hlavně kvůli sobě.

Uriel si ode mě lubrikant převezme. Proplete si se mnou prsty a zalehne mě. Laškuje s mým jazykem a tře se o mě svým klínem.

Už se nemůžu dočkat, až bude zase ve mně.

Odklopí víčko tuby a nanese si silnou vrstvu gelu na své přirození. Dotýká se sám sebe a já se toho pohledu nemůžu nabažit. Vždycky mi přišel spíš sexy, i když bych to nikdy nahlas neřekl, ale teď je doslova nádherný. Ztělesnění dokonalosti.

Strážný andělKde žijí příběhy. Začni objevovat