2.Bölüm.

705 17 2
                                    

Nikolai Chenkov

Eve döndüğümüzde Derin hiç iyi değildi. Araçtan benim yardımımla zor  inmişti. Onu dokunduğumda Ateş gibi yanıyordu hastalanmıştı. Şöföre baktım.

"Bir sorunmu var efendim."dedi.

"Doktoru Ara gelsin hemen!!"dedim.Derini kucağuma aldım ve doğruca eve götürdüm neredeyse baygındı onu yatağa indiridiğimde. Hizmetçi Rachelden onun üzerini değiştirmesini istedim. Rachel içerden yalnızca bir gecelik getirmişti odadan çıktım. Diğer hizmetçi ile birlikte onun üzerini değiştirdiler içeri girdiğimde  Gözlerini açmıştı fakat ters giden bir şey vardı. Kız zar zor ayağa kalktı ve lavaboya girdi. Ardından gittim klozeti açmış ayakta zor dusuyor ve kusmaya başlamıştı. Hemen yanına gidip belinden tuttum destek olmak için düşmemesi için. Saçlarını avuçlerımın arasına toparladım Neredeyse 2 dakikaya yakın kusmuştu. Ama hala ateş gibi yanıyordu teni. Sifona basarak onu lavaboya getirdim. Suyu açtım kendisi suyu avcuna aldı ve ağzını temizledi. Bende yüzünü yıkamasına yardım ettim. İncecik beli avuçlarımın arasında kayboluyordu. Bacakları titriyordu ayakta duramayacağını anladığımda onu kucağıma aldım ve tekrar yatağa bıraktım. Banyoya geçip küveti ılık suyla doldurdum. Ardından içeri geçip onu aldım ve banyoya götürdüm. Ateşi çok yükselmişti. İndirmem gerekiyordu. Havale geçirmesini istemiyorsum. Onu suya bırakırken gözleri açıldı hafifçe. Başı suya batmasın diye elimle başını havada tutuyordum saçları suya değiyordu. Üzerindeki gecelik  o kadar kısaydı ki yukrarı çıkmıştı. Neredeyse... Elimle geceliği tutup indirdim onun bacaklarını örttüm. 

Yanakları kızarmış öylece baygındı elimde. Onun uyanmasını bekledim. Hasta olmuştu. Bugün onun için yorucu geçmişti yolculuğun üzerinde bir davete katılmak. Bir elim ıslak saçlarının arasında diğer elim istemsizce yüzüne gitmişti. Yanıyordu teni. Elimi suya batırıp ıslattım ve yanaklarını ıslatmaya başladım. Tanrım o çok yanıyordu. O temiz cildi pembeşelmiş burnu kızarmıştı. O çok güzeldi. Etkileyici güzelliği beni bu haliyle bile kendine çekiyordu. Kendime hakim olmak isterken dudaklarına dokundum. Gözüm yalnızca dudaklarındaydı. Mırıldanmya başladı. Onun için hiçbir şey yapamamak beni sinirlendirmişti.

"Çok soğuuukk.."dedi anladığım buydu sadece.  ateşinin düşmesi için bu gerekti. Tek yapabildiğim onu soğuk suya bırakmaktı. O an Açık kapı tıklatıldı.
"Gir."dedim gelen Racheldi.
"Doktor Orel'den bir haber varmı!"dedim. Kadın korkmuştu. Ama karım daha önemliydi.

"Efendim yarım saat sonra burada olurlar."dedi. Yarım saat uzun bir süreydi.

"Git ara daha çabuk gelmesini sağla. Derin için giyecek bir şeyler hazırla. Odada bekleyin."dedim kadın kapıyı kapayıp çıktı. Derine döndü başım. Dudakları titriyordu. Elimi alnına koydum. Kızarmış dudakları yanakları sokuyordu.

"Derin."dedim. Tepki vermedi. Nabzını kontrol ettim. Gayet normaldi. Gözlerini araladı o an.  Sanırım üşüyor ve canı yanıyordu. Bir müddet etrafa baktı. Gözleri gözlerimi bulduğunda küvetin kenarlarından tuttu. Ve doğruldu. Kendinde değil gibiydi sanki ben yok gibiydim.

"Derin iyi misin?"dedim. Cevap vermiyordu kendinde değildi. Sudan kalkarken onunla birlikte bende kalktım. Bana bakarken boşluğa bakıyor gibiydi. Vücudundan sular aşağı iniyordu. Geceliği tenine yapışmıştı. Aşırı derecede ilgi çekici görünüyordu. Sanki bir dergi kapağı modeli gibiydi. Tüm vücut hatlarını, kıvrımları ince beli göğüsleri beyaz ince ıslak geceliği. Bile engel olamıyordu. Ben o an olduğum noktaya çakılmış gibiydim. O çok etkileyiciydi. Kolundan geceliği askısının düşmesiyle iri göğsünün yarısı açıldı. Su damlaları süzülürken vücudundan ben öylece onu izliyordum. Onu fazlasıyla istiyordum şu an. Böylesi bir güzellik daha önce hiç bir kadında görmemiştim. Bakışları yorgun ve boşluğa bakar gibi dudakları titriyordu. Düşecek gibiydi. Vücudundan süzülen su damlalarını bile kıskanmıştım. O kadar eşsiz  büyüleyici bir manzaraydı ki. Ve onun benim karım olması. Bu anın her zerresini beynime kazıyordum. Daha ne kadar çekici olabilirdiki. Şu anda kendime hakim olmakta zorluk çekiyordum. Onu arzuluyor olmam. Kısacık bir an bile gözlerimi kırpamıyordum. O ise herşeyden habersiz tüm çekiciliğiden beni nasıl büyülediğinden. Kendime hakim olmak beni zorlarken o daha fazla ayakta duramamıştı. Bayılmıştı, düşmeden onu yakalamayı başarmıştı. Başını bir yer çarpadan bir yerine bir şey olmadan tutmuştum. Gömleğim üzerim ıslanmıştı. Ondan da önemlisi onun gözleriyle gözlerim deng gelmişti kısa bir an. Bu kadın bana ne yapıyordu bilmeden. Gözleri kapanırken buz gibi olan kolları bana sarıldı.
Bana sarılırken farkında değildir. Suyla karışık parfümü burnuma doluyordu.

MAFYA:RUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin