4.Bölüm

658 16 9
                                    

İri göğüsleriyle dantelli kısa beyaz geceliğiyle yatakta uyyordu. Sabaha karşı ona yetişmiştim üzerimdeki gömleğin düğmelerini açarak iç çektim. Arkamı dönüp giyinmek için odaya geçtim soyunup gri eşofman beyaz tişört giyindim ve yatağa döndüm bıraktığım gibiydi. Derin her haliyle nefes kesiciydi. Yanına uzandım. Güzel yüzüne düşen saçlarını geriye ittim. Ve olabildiğince yavaşça dudaklarında öptüm. Ondan çaldığım minik bir öpücüktü. Bana iyi hissettiriyordu.  Onu belinden tutup kendime çektim bacakları bacaklarıma karıştı. Gözleri aralandı ve biraz bakıp kapadı. O da beni bekliyor gibi kollarını belime sardı.  Onu kendime daha çok çektim.

Şu anda canım onunla olmak istiyordu. Elbette sevişmek iyi olurdu ama sabretmem gerekti. En azından nikaha kadar. Ve uyumam gerekiyordu. Gözlerimi kapadım.  Teni ılıktı. Saçlarını kokusu burnuma doluyordu.

Sanırım ona sahip olmak için, onunla karşılaşmam için Natalia'nın beni aldatması gerekiyormuş. Derin hayatımda bulabileceğim en kıymetli hazineydi. Sadece bana aitti...

~

Yanağıma konan bir öpücükle uyandım. Karşımda mini geceliği seksi karım vardı.

"Günaydın."dedi. Gülümseyerek. Kollarımı vakit kaybetmeden beline doladım.

"Günaydın kraliçem.. Nasılsın güzelim?"dedim.

"İlaçlar beni daha iyi hissettriyor."dedi. Tebessüm etti. Kollarını boynuma dolarken tüm ağırlığını üzerime bıraktı. Ve öptüm.güzel saçları üzerime dökülürken karnımın üzerine oturdu ve dudaklarıma eğildi. Hoşuma gidiyordu bu yaptığı. Dudaklarımdan tekrar öptü karşılık verdim güzel karıma. Geri çkildiğinde kulağıma konuştu
.
"Aslında ilaçlara iyiyim. Sevişmek istiyorum."dedi. Gülümsedim olmazdı. İlaçlara güvenip tekrar ona zarar veremezdim. Bende istiyordum ama bunu yapamazdım.

"İyileşmen gerek güzelim. "dedim. Geri çekildi dudaklaırnı hafiften bükmüş canının sıkıldığı açıktı ve bana suçlar bir bakış atıyordu.

"Bende karımı istiyorum ama olmaz güzelim tamamen iyileşmelisin. "dedim.
Başını tamam anlamında salladı. Ve gülümseyip eğildi ve sarıldı. Öptüm. Bende istiyordum ama bir kez daha onu o hale getiremezdim. O yüzden tamamen  iyileşmeden olmazdı. Şu anlık öpücüklerle yetinecektim.
Bana sarılması bile yeterdi.

"Kahvaltı yapmalıyız güzelim beslenmen gerek."dedim. Kalçalarına indi ellerim. kavrayıp okşadım. Başını kaldırıp boynumdan dudaklarımdan öptü. Kısa kısa bol bol öpücükler. Bu iyi geliyordu.

"Olur."dedi. Ve kucağımdan indi. Yere bastı adımlarını ve giysi odasına gitti. Giderken kalçalarını izliyordum. Geceliği kısaydı. Her santimi isteyebileceği den daha iyiydi. Onu gelinlik içinde görmek için sabırsızlanıyorum. Böyle güzel bir kadınım olduğu için şanslıydım. Sadece bana ait ve masum bir kadın. Nikahımızı sabırsızlıkla bekliyordum.
Biraz daha uzandım. O ise çoktan üzerini giyinmiş uzun saçlarını omzuna atıp yatağa geldi. Üzerinde siyah bir elbise vardı ve topuklu ayakkabıları... Onu boydan boya süzerken kendimden geçtim. Gerçekten çok zarif vücut hatları vardı. Göğüsleri iri olduğu için elbiseden dışarı çıkacak gibiydi. Yüzü o güzel yüz hatları.
Onun her santimine ve her saniyesine bayılıyordum. Benim olması bir mucize gibiydi.
Yataktan doğrulup oturdum ve onu kucağıma çekip oturttum.

"Nikolaaiiii!"dedi. İstemiyor gibi. Gözlerime bakmasıyla bakışlarını devirdi. Kızmıyordum utandığını görebiliyordum.

"Derin. "Dedim kısa bir sessizliğin ardından. Bana baktı yanakları kızarmıştı.

"Seninle birlikte oldum hanımefendi ve sen tek kelime etmiyorsun. "Dedim. Amacım onunla konuşmaktı.

"Ne gibi."dedi. İşte beklediğim cevap.

MAFYA:RUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin