25.Bölüm

196 14 21
                                    

Derin Chenkow

Çocuklarla lunapark gitmiştik. Nikolai yemekte bu üçünün yaptıklarını duyduktan sonra hiç bir şey demedi. Ama şaşkın ve biraz hoşnutsuz olmuştu bizimkilerin yaptığından. Ki bende öyleydim. Yaptıkları hiç güzel bir şey değildi. Benimkiler çete olmuştu. Babaları sakin kalmmaya çalışmıştı. Bu üçü hiç bu kadar sinsi bir plan kurmamışlardı halkalarına. Zavallı Polina kim bilir ne çok korktu örümcekten?Peki abim umarım aralarında hiç bir şey olmamıştır. İhtimal dahi vermiyordum ama. Yani elbette bir kız arkadaşı olsun evlensin mutlu olsun isterdim ama bunun Polina olması epey şaşırtıcı olurdu. Nikolai kesin öfkelenirdi. Ve Polina ile aralarında bir şey olması isteyeceğim son şeydi.

Yorgundum. Lian'ı lunaparkta tehlikeli oyncaklardan uzak tutmak zordu bugün. Lia daha çok Ivan İle sakin oyuncaklarla oynamıştı. Lian'ı 4 saat boyunca gözetiminde tutmak yorucuydu. Tabi canım kocama uslu çocuklarımı bıraktım. Lian ile bıraksam. Tehlikeli oyuncaklara bineceklerdi kesin. Yaş sınırı vardı fakat oğlumu tanıyordum ne yapar eder binerdi gondola... Eve gelmeden önce bir restorantta oturup yemek yedik. Bir an önce yeni dadılar tutmalıydık. Eğtimlerinde geri kalmamaları lazımdı. Doğumgünü, Rusya'ya dönmek, hastane ev derken. Üç gündür hiç bir şey yapmamışlardı. Onlara duş aldırıp güzelce uyku için hazırlamıştım. Çok çabuk uyuya kalmışlardı. Lia gözlerini kapamış mışıl mışıl uyuyordu. Ateşini kontrol ettim. Çok iyiydi hiç bir şeyi yoktu. Ama ben ev ham yapmıştım. Çok yorgundum. Kızımın yanından yataktan kalktım. Kendi odama gitmeliydim. Tabi birde Nikolai vardı. Umarım uyumuştu. Derin'in odasından çıkıp kapıyı sessizce kapadım.

Susamıştım. Ve su içmem gerekti. Oğullarım çoktan uyumuştu. Merdivenlere yöneldim. Topuklu ayakkabım hala ayağımdaydı. Beni sıkıyordu. Odaya geçince çıkartırdım artık. Duş alıp uyumaya ihtiyacım vardı.
Mutfağa yöneldim. İçeri girdiğimde Nikolai kendine içki alıyordu. Beni görünce tebessüm etti. Kendime bir bardak çıkardım. Dolaba gidip dolaptan su aldım ve bardağa su doldurup geri koydum su şişesini dolaba. Tezgaha dayandım. Su bardağını alıp dudaklarıma götürdüm. Yavaş yavaş içmeye başladım. Bittiğinde bardağı bırakmamla Nikolai'n bana sokulması bir oldu. İrkilip ona döndüm. Bana öyle güzel bakıyordu ki. Eli belimdeydi. Diğer elindede içki vardı bir kadeh viski.

"Nikolai."dedim. Elinden kurtulmak için gülümsüyordum. Şu hale bak. Kocamdan kaçımak istiyordum.
"Efendim güzelim."dedi.anlamamk istercesine. Dudaklarımın dibine kadar girdi. Geri çekildim. Sanki ne kadar kaçabilecektim. Arkamda tezgah vardı.

"Mutfaktayız ve çok yorgunum. Uyumak istiyorum."kolumdan tutup beni aldığı gibi oturma odasına götürdü. Kolumu bırakıp koltuğa oturdu. Eli ile bacaklarına iki kez yavaşça işaret eder gibi vurdu. Oturmamı istiyordu. Neden getirmişti beni buraya.

"Otur güzelim."dedi. Kurtulamayacaktım anlaşılan. Beni süzüyordu gözleriyle. Ceketini çıkarmış gömleğinin kollarını katlamıştı yarıya kadar. Tüm kasları aşırı derecede belirgin ve gömleğin içine sıkışmışlardı sanki. Gözleri beni dikkatle inceliyordu. İçkisinden bir yudum aldı ve sabırsızca derin bir nefes verdi.

Kucağına oturmam gerekiyordu. Ona yaklaşıp kucağına oturdum. Elbise yukarı kaymıştı. Düzeltmek için hiç uğraşmadım. İstediğini almış gibi gülümsedi. Canı benimle oynamak istiyordu anlaşılan. Yorgundum. Bana öyle bir bakıyordu ki gözleri ile beni yutacak gibi.
Hep o mu oynayacaktı benimle? Birazda ben ne hissettiğini görmeliydim belkide. Bu sefer ben oynamak istiyordum onunla. Bugün yeterince beni öpmek için sıkıştırdı. Sıra bendeydi. Gömleğinin bir kaç düğmesini açtım. Onunla oynayacağımdan habersiz, izin veriyordu bana. Belkide bunu istiyordu. Ve izliyordu merakla. Gözleri göğüslerime indi. Sanırım vücudumda en sevdiği yeri göğüslerimdi. Sürekli gözleri göğüslerine iniyordu.

MAFYA:RUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin