Derin Chenkow
Polina adamdan hoşlanmamıştı anlaşılan.Dansları bitmişti. Zira hoşnutsuz bir şekilde ikisi birlikte benim olduğum masaya geliyorlardı. Adam rahatsız edici kasıntı bir tipe benziyordu Polina'nın hoşlanmaması gayet normaldi. Bakışları rahatsız ediciydi. Ben rahatsız olmuştum o nasıl olmasın. Neyse yapacak bir şey yoktu artık. İlk buluşma bu kesin sonuçlara ve kararlara varmamalılardı.
Ondan bende hoşlanmamıştım ama yapacak bir şey yoktu. Bu gece Polina ile olacaktı. Onlar masaya gelirken masama kumral saçlı mavi gözlü beyaz tenli bir adam geldi. Boyu baya uzundu. Fakat bakışları rahatsız ediciydi. Rusça bir şeyler söyledi bana. Gergin gibi anlayamadım. Gözleri ile beni yiyecekti.
"Üzgünüm Rusça bilmiyorum!"dedim ingilizce.Beni anlamamışa benziyordu. Elini uzattı. Adama bana dokunmak isteyince panikle geri adım attım gerilerek. Bana nasıl dokunmaya cüret edebilir. Hiç geri çekilmiyordu da. Rahatsız olmamadan hiç etkilenmemişti. Polina geldi masaya. İçim rahatlamıştı. Onunla doğrudan konuştu. Adam kasıntı bir bakış attı. Adama bakıyordum. Gabriel kaba bir şekilde adamı masadan uzaklaştırdı.
"Andrei'in kuzeni Pyotr. Dans etmek istiyormuş."dedi Polina. Biraz kızmış gibiydi. Zaten adamdan rahatsız olmuştum beni yiyecek gibi bakıyordu. Kalabalığın arasında kaybolmuştu.
Biraz gerilmiştim açıkcası. Gabriel geri geldi. Bu adamın bakışlarıda yiyeccek gibiydi.
"Teşekkür ederiz."dedi Polina. Gabriel artı puan toplamıştı sanırım.
"İyimisin?"dedi bana adam. Nezaketen teşekkür etmeliydim.
"Teşekkür ederim İyiyim."dedim.
"Rica ederim."dedi İngilizce.Yanımızdan geçen garsonu durdurdu ve iki adet içki alıp bir kadehi Polina'ya diğer kadehi de bana uzattı. Polina şarap kadehini alırken ben almadım.
"Üzgünüm içki içmiyorum."dedim. Gülümsedi belkide bu geceki tek samimi hareketi bu tebessümdü. Onun dışında iticiydi. Hoşuna gitmişti sanırım verdiğim cevap."Çok şey kaçırıyorsun. Ama böyle bir güzellik, kendisine bu kadar ilgili bir kalabalığın içinde sarhoş olmamalı. Haklısın."dedi. Adam manidar bir şekilde güldü. Tebessüm ettim.
"Teşekkür ederim."dedim. Nezaketen.
"Rica ederim. O kadar güzelsiniz ki. Nikolai kıskanmamak elde değil."dedi. Tamam bu biraz abartı olmuştu. Buraya Polina'yla tanışmaya gelmişti benimle değil. Adam benimle daha çok konuşmak istiyordu sanki.
"Aslında ben kendimi şanslı hissediyorum. Nikolai çok mükemmel bir eş. Onu seviyorum."dedim. Umarım anlardı ve flörtü keserdi.
"O kadar güzelsiniz ki. Sizin kadar güzel bir kadın benim olsa. Sizi mutlu etmek için elimden gelenin fazlasını yaparım. Yani Nikolai zaten hak ettiğinizi size veriyor. Ama ben fazlasını yapardım."dedi. Bu çok fazlaydı. Ne demeye çalışıyordu. Biraz rahatsız ediciydi. Polina'ya baktım. Biraz şaşkındı. Benim gibi.
"Sanırım içkiyi biraz fazla kaçırdınız bay Gabriel. Nikolai kocam benim. Kendinizi onunla kıyaslamanız gülünç. Neticede buraya Polina ile tanışmaya geldiniz benimle değil."dedim. Adam aldığı cevap pek umrunda değil gibi tebessüm etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA:RUS
Romancezengin bir ailenin kızı ve bir Rus mafyasının oğlunun evliliği. aşk , +18 , romantizim vs işte.