9.Bölüm

241 8 0
                                    

Bir kayak merkezinde iki buçuk haftamızı geçirdikten sonra eve geri dönmek için yola çıkmıştık. Çok huzurlu hoş bir balayı. Her anı çok romantik ve nefes kesiciydi. Pek fazla kayak yaptığım söylenemezdi. Hepsi bu mavi gözlü yakışıklının yüzünden di. Sevişmekten pek tatil yapamamıştım. Her fırsatta kendimi onun altında buluyordum. Bu konuda çok azgın olduğunu düşünüyordum. Bazen fazla yoruyordu. Belki zamanla bu duruma alışcaktım. Ya dao biraz durulurdu. Ki bu pek mümkün bile görünmüyordu. Aracımız karlı dağlı yolardan iniyordu. Sessizlik hakimdi aracın içinde. Ona baktım.

Nikolai'n keyfi yerindeydi. Elinde telefonu mesaj yazıyordu. Kime yazıyordu bilmiyordum. Merak etmemek elde değildi. Ona doğru kaydım.
Başımı göğsüne indirdim. Mesaj yazıyordu. Rusça olduğu için anlamıyordum. Elimi omzuna koydum. Ve telefona bakmayı kesip gözlerimi kapadım. Bir süre sonra eli saçlarıma daldı. Telefonla işi bitmiş olacak ki diğer eli de belime dolandı. Aracın sessizliği ve onun kalbinin sesi beni rahatlatıyordu. Çekici kokusu burnuma doluyordu. Huzur. Onunlayken bu hisse çok alışmıştım. Aramızdaki bu ilişki yeniydi. Onu tanımak benim için heyecan vericiydi. Bana nazik davranıyordu ve romantik olması beni şaşırtıyordu. Romantikliğinin bir sınırı sonu varmı bilmiyordum. Başımı öptü. Onun eşi olmak beni mutlu ediyordu, endişelendiriyordu.... Bu duygular beni ona bağlıyordu.

"Ne o güzelim."dedi. Gülümsedim.

"Sana sarılmak beni mutlu ediyordu."dedim. Kollarını beline sardı Yakışıklı kocamdan ayrılamazdım. Başımı kaldırıp ona baktım. Gözlerine baktım. Derin mavilerine. Bana ilgiyle bakıyordu. O an aklıma babamla konuştuğumuz An geldi.

Tebessümümü solduran anılarım ve o rüya oldu.
Sanırım anlatmanın vakti gelmişti. Başımı indirdim göğsüne. Bilmeliydi bunu. Neticede eşimdi. Bilmek istermiydi???

"Bilmeni istediğim bir şey var."dedim.

"Dinliyorum"dedi. Derin sesi nazik ve sakindi.

"18 yaşımdayken hayatımı değiştiren bir şey öğrendim. Başta kabul etmedim. yıllarca görmemezlikten geldim bunu. Ama sonra buraya geldiğimde artık kendimden ve bu gerçeğinden kaçamayacağımı anladım."dedim. Sesizdi dinliyordu.

"Nikolai benim annem Handan Soysal değil."dedim."Biyolojik annem bir başkası. Yani ben yasak aşktan doğdum. Biyolojik annem beni doğurduktan hemen sonra vefat etmiş. "Dedim çok üzgündüm. Nikolai bana sımsıkı sarıldı. Buna istemsizce tepki veriyordum. Öyle güçlüydü ki. Güvende hissettiriyordu. Sanki üzüntüm uçup gidiyor gibiydi.

"Annenin veya ailenin kim olduğu konumları statüleri. Hiç bir şey umrumda değil Derin. Sadece sen önemlisin benim için. Ailelerimiz bu evliliği iş evliliği olarak görse de  benim için asla öyle değildi. Ben seni istediğim, Ana vurulduğum için evlendik."dedi. Beni seviyordu.Yine de üzgündüm. Saçlarıma daldı elleri.

"Ben annemi tanımadım. Adını bile düğün günümüzde babamdan öğrendim. Hiç mezarını ziyaret etmedim. Onun ölümüne benim doğumum sebep oldu çünkü. Kaçtım hep bu gerçekten. Ama artık kaçamıyorum. Sanırım hayatımın bir anda böyle değişmesi ailemden uzakta olmam beni çok duygusallaştırfı. Rusya'ya geldiğimden beri bunu düşünüyorum. Ve üzülüyorum."dedim.

"Bunun için Paris'e bir gün geç gideriz. Türkiye'ye gidelim."dedi. Beni anlaması ve ben sormadar bunu önermesi. O çok anlayışlıydı. Daha da yanaşıp sokuldum. Kötü hissediyorum.

"Teşekkür ederim Nikolai. Ama iki ay sonra babam böyle istedi."dedim. Üzgündüm. Ölmüş bir kadına karşı sorumluluk hissediyordum. O rüyayı gördükten sonra bu gerçeğimden kaçamayacağımı anlamıştım. Nikolai bana destek olduğu için şanslıydım.

MAFYA:RUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin