Derin Chenkow
Yatağıma uzanmış kendi halime üzülüyordum. Nikolai'n yapacakları ve çocukların etkilenmesi en son isteyeceğim şeydi. Evet hata yaptım. Ve fazla uzattım bu öfkeyi. 5yıldır ayrıydık. Beş koca yıl. Kapım tıklatıldı. Gelmesi elbette çocuklar için iyi olmuştu ama benim için işler değişmişti. Bana baskı yapacağı daha şimdiden belliydi. Ben Rusya'ya dönmek istemiyordum. Yatskta ağlıarken kapım açıldı. Dönüp bakmaya bile tenezzül etmedim. Yatağa gelip oturdu. Kokusundan onun Nikolai olduğunu anlamıştım. O özlediğim kokusu. Neden gelmişti? Neyse sorun çıkarmak istemiyordum. Arkamı dönüktü ona.
"Kaç yıl daha çocuklarımı saklamayı düşünüyordun."dedi.
"Onlar çok sevimliler çok zekiler ve ben onlar ile ilgili hiç bir şey bilmiyorum. Bu kadar mı kızdın bana."dedi. Kalkıp oturdum. Sırtım ona dönüktü. Yüzüne istesemde bakamazdım zaten."Ben sana geldim ama sen yine başka bir kadınlarlaydın. Ne kadar istedim biliyormusun Doğumda yanımda olmanı, ilk kelimelerini konuşurken seninde duymanı, ilk kez yürüdükleri de orada olmanı, her doğum günlerinde yanlarında olmanı istemedim mi sanıyorsun."dedim.
"O zaman neden yaptın?"dedi. Kızdım çünkü. Tekrar aldatılma sahnesi izlemekten bıkmıştım çünkü.
"Başta kıskançlıktı, sonrasında fark ettim ben onları kaybetmekten çok korkuyordum. Senden daha değerlilerdi. Tekrar bebek kaybetmek istemedim. Sonra bu sefer, Aleksi'nin çalışanı ile seni, dudak dudağa gördüm. Anladım ki seninle kalırsam bebeklerimi kaybederim. Öfkeli, kıskanç ve çaresizdim."dedim.
"Gitmek istedim. Seni cezalandırmak istedim.ama fark edemedim ben çocuklarımı cazalandırmışım."dedim.
"Oğullarım seni sormaya başladılar, kızım seni sormaya başladı. Seni tanımak istediler. Ama seni getirecek gücüm yoktu. Gelmeni isteyecek kadar gurursuz değildim."dedi.
"O kızla aramda hiç bir şey yok Derin."dedi. Bunun bu saaten sonra benim için bir önemi yoktu."Nikolai bak! kiminle, nasıl, niçin, nerede, ne sebeple olduğun. Aranızdaki ilişki beni alakadar etmiyor. Ben sadece çocuklarımı önemsiyorum."dedim.
"Lia sana bakarken anladım. Ne kadar büyük bir hata yaptığımı. Çok üzgünüm bu yüzden."dedim. Kızımın babasını tanımaya çalışması ve ona özlemle bakması.
"Bu hatayı telafi etme şansın var Derin."dedi. Neden bahsettiğini biliyordum. Rusya'ya dönmemi istiyordu. Yatak hareketlendi. Kendimi geriye doğru bıraktım.istermiydim ki. Ben onu unutmuştum. Nikolai oda benim gibi kendini geriye bırakmıştı çoktan. Gözlerime bakıyordu. Bende gözlerine bakıyordum. Ah! Bu gözleri nasıl özlemiştim. Sadece gözlerine baktım. Ona o saçlarına dokunmak istedim. Elimi başının arkasına koydum. Sert bir yara izi hissettim. O gün kaza yaptığında onun hastanede ziyaretimde düşmüştü başındaki.Bu hafif sert iz o zamandan kalmış olmalıydı.
"Kızımız sana benziyor Derin."dedi. Gülümsedim.
"Tıpkı konuştuğumuz gibi Nikolai. Lian sana benziyor. İvan ise ikimizde benziyor."dedim. Güldü."Keşke bana zamanında şans tanısaydın Kraliçem. Her şey farklı olabilirdi."dedi.
"Belki"dedim. Yarasını okşuyordum parmak uçlarımla. Biraz bile değişmemişti şu yakışıklı suratı. Onu öpmek istiyordum.
Ona yaklaştım özlemiştim kokusunu. Bana yaklaştı. O mavi gözlerini özledim.
izin verdim. Gözlerimi kapadım. Dudaklarımız birleşti.Yapmamalıydım bunu. Daha çok cesaret bulacaktı beni götürmek için.
Onu seviyordum hala. Bu inanılmazdı. Beş koca yıl ayrı kalmıştık. Ama hislerim ilk günki gibi. Dilini ağzıma aldım. Fazla ileri gitmek istemiyordum.
Ah bu dudakları başka kadınların öptüğü gerçeği. Bu ondan uzaklaşma hissi bende uyandırmıştı. Dudaklarından çekildim."Kaç kadın daha öptü bu dudakların?"dedim.
"13 güzelim. Affet çok sabredememdim."dedi. Benimle dalgamı geçiyordu. Gözlerimi açıp doğruldum. Şaka ise hiç komik değildi. Benden başka kadınlarıda öpmüştü affetmemi istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA:RUS
Romancezengin bir ailenin kızı ve bir Rus mafyasının oğlunun evliliği. aşk , +18 , romantizim vs işte.