Nikolai Chenkow
Stefanda ölmüştü. Hayatımın içine eden o adamı öldürmüştüm. Onu öldürdüğümde yeterince içim rahatlamamıştı. Ama öldüğü için intikamımı almıştım. Bir ay daha geçmiş. Derin gideli tam 4ay, 2 hafta, 3 gün, 9saat, 45 dakika olmuştu. Aleksi'nin barına gelmiştim. Artık çok kötüydüm. Derin'i bulacağımı pek umudum kalmamıştı. Aleksi'yi arıyordum evinde ve ofisinde değildi. Gece klübünde olması gerekiyordu. Gerçi bu saate pek buralarda olmazdı. Barı gördüm. Barmen tezgahı siliyordu. Bara oturdum. Bir şeyler içmeye ihtiyacım vardı. Barmen hemen bir kadeh vodka verdi alışmıştı. Çok geçmeden ikici kadehi de içtim. Sarışın kıvırcık saçlı seksi ince belli bir kadın oturdu. Gözleri yeşil. Tıpkı Stefan'ın gözleri gibi. Öfkelendim. Bana bakıyordu. O gözler çok tanıdıktı zira.
"Gözlerim bana öldürdüğüm bir adamı hatırlatıyor."dedim. Eğer korkup giderse zaten bir bağlantısı yoktu. Eğer kalırsa.
"Öldürdüğün insanlarla ilgilenmiyorum Nikolai bey. Ben bu barda çalışıyorum. Uzun süredir."dedi. Öyleyse sorun yoktu.
"Aylardır buraya geliyorsunuz her gece. Ve sızana kadar içiyorsunuz."dedi. Elime dokundu.
"Mutlu olmaya ihtiyacınız var gibi görünüyor."ekledi. Kıza baktım. Gerçekten güzel bir kızdı. İnce bilekli iri göğüslü ince belli. Üzerindeki seksi mini elbise bacaklarını ortaya çıkarmıştı. Ama hayır. Derin kadar güzel değildi. O yüzden pek bir şansı yoktu.
"Ben evliyim."dedim...
"Öyleyse karınız sizi mutlu edemiyor."dedi. Eli koluma doğru yükseldi. Karımın beni nasıl mutlu ettiği kimseyi ilgilendirmezdi. Güldüm. Yanıma sokuldu.
"İyiliğin için tavsiye etmiyorum."dedim. Güldü eli karın kaslarımdan aşağı indi. Erkekliğime dokunmaya kalktığında onu boynundan yakalayıp tezgahın diğer ucuna ittim. Yere poposunun üzerine düştü bana öyle bir bakışı vardıki sanki yıllardır aramızda bir şey varmış gibi.
"Karın seni terk etmiş. Sense beni reddediyorsun"dedi. Kızmıştım özel hayatımı bu kadar bildiğine göre bana ilgisi vardı. Ve sanırım bir süredir bu böyleydi. Kendine öz güveni baya yüksekti. Acıyarak baktım."Benim sence senin zavallı tesellinemi ihtiyacım var. Oradan bakınca senin ilgine inanacak kadar çaresiz bir adamamı benziyorum. Senin gibi bir sürtüğün."dedim acınası haldeydi. Ayağa kalktı gözleri doldu.
"Aferim küçük kız. Senin gibiler benim tek gecem bile olmaz. Git başka erkeklerde şansını dene"dedim.
"Sana ilgim olduğunu gerçekten anlamıyormusun Nikolai. Her gece bu bardasın her gece senin etrafındayım. Hiç mi fark etmedin."dedi. Acınası bir çabaydı. Bana yaklaşmaya çalıştı.
"İlgimi çeken tek bir kadın var. Onunla da evliyim zaten. Senin gibi bir kız neden dikkatimi çeksin."dedim.
"Seni terk ettiiiii"dedi.
"Beni kızdırmaya başlıyorsun."dedim.
"Senin gibi bir adamı terk etti. Bırak onu vazgeç. İzin ver seni mutlu edeyim."dedi. Tekrar eliyle koluma dokundu. Güldüm. Beni mutlu edecekmiş.
"Raskol!!"dedim. Elime kaydı eli. Raskol geldi ve kızı tuttu. üzerimden çekti. Gereksiz samimiyet pek hoşlandığım bir şey değildi."Atın bunu dışarı!! Burada çalışmıyor artık."dedim. Raskol kızı götürürken kız bağırdı.
"Aleksi nereye gitti sanıyorsun!!!! Bugün karını Monaco'ya ziyarete gitti."dedi bağırarak.
"Dur!"dedim Raskol'e . Durdu. Kız işime yarar bir şey söylediğini anlamıştı bir an öfkeyle sustu.
"Konuş. Ne dedin?"dedim bağırarak."Aleksi beye servis yaparken duydum. Karını çoktan bulmuş. Fakat sana söylemiyor. Baban bile biliyor. Senden saklıyorlar. Bugün Monaco'ya gitti karınla buluşmak için."dedi. Aleksi yoktu ortada. Doğru olabilir mi? Bu aptal kızın dedikleri doğru olabilir mi?
"Hepsi biliyor!! sen dışında hepsi biliyor."dedi.. Eğer öyleyse neden saklasın.
"Neden sana inanayım?"dedi.
"Elijah'a sor!!!"dedi.
"Götür bunu!"dedim. Raskol götürdü kızı. Barmene baktım.
"Elijah'ı çağır."dedim. Öfkelenmiştim. Başın korkuyla sallayıp gitti. Elijah hep barda olurdu. Aleksi yoktu. Ne demek Aleksi biliyor. Bilse bana neden söylemesin. Neden!??!! Karımı neden o ziyarete gidiyordu. Ya yalan söylüyorsa bu kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA:RUS
Romancezengin bir ailenin kızı ve bir Rus mafyasının oğlunun evliliği. aşk , +18 , romantizim vs işte.