10.Bölüm

296 11 0
                                    

Nikolai Chenkov

Otele geçerken bir eczacı da durup hamilelik testi almıştık bir sürü. Otel odamımıza geldiğimizde derin doğrudan testlerle odanın lavabosuna girdi. Bense onu yatağın kenarında oturmuş bekliyordum. Hamile olma ihtimali yüksekti. Zira geldiğinden beri hiç regli olmamıştı. Ve bir buçuk ay olmuştu biz ilk kez birlikte olalı. Hamile kalması için bilerek korunmamıştım. Bu bebeği istiyordum. Hatta hamile olmasını öyle içten dinliyordum ki. Evet her şey hızlı oluyor olabilirdi. Aceleci olabilirdim. Ama ben onu daha ilk gördüğümde anlamıştım. Ona çok fazla gecikmiş gibi onun bana ait olduğunu biliyordum...

Büyük bir ailem olsun istiyordum. Kadınım için fazla aceleci davranıyordu. Biliyorum evleleli iki hafta olmuştu ama Demyan çocuk konusunu açtığından beri bir bebek istediğimi fark ettim. Derin bunu bilerek yaptığım için bana kızacaktı. Her şeye razıydım hamile olsun da. Lavaboya gireli neredeyse bir saat olacaktı. 9-10 tane testle içeri girmişti. Hepsine nasıl işeyecekti ? Gergin görünüyordu ve belkide kızgın?? Güldüm. Bir tane yeterdi galiba küçük Chenkow için... Benim minik Chenkowum. Eminim annesinin karnındaydı. Baba olmak için fazla aceleci davrandığımın farkındaydım eğer beklediğim sonuç gelmezse bunun en kısa sürede olması için elimden geleni yapacaktım. Derin ne kadar kızarsa kızsın. Hamile kaldığında o da isteyecekti bebeğimizi... Çünkü o masum ve merhametliydi. Önümde birleştirdiği ellerim beklemekten gerildiğimi fark ettiğim an avuç içleri ilk kez terlemişti. Hamilelik haberi bekliyordum heyecanla ve merakla.

Ama merak etmiyor değildim neredeyse bir saat olmuştu. Ben gidip bakmalıydım iyi mi diye güzel karım? Tam ayağa kalkıp yanına gidecektim ki lavabonun kapısıaçıldı. Derin gözleri kızarmış bir şekilde tebessümle ağlıyordu. Halinden anlafım kadarıyla baya uzun süredir ağlamış gibiydi. Sanırım bu hamile olduğunun büyük işaretiydi. Elindeki kutusundan çıkarılmış dört tane testi bana yaklaşıp uzattı. Elbette tiksinmiyordum. Merakla aldım. Hepsi çift çizgiydi. İstemim dışı gülümsedim. Gelmekte olan sözleri biliyor gibiydim.

"Sanırım doktora gitmemiz gerekiyor."dedi. Sesi titriyordu. Nihayet beklediğim haber. Çok mutluydum elimdeki testlerin hepsi çift çizgi. Derine baktım. Gülümsüyordu. Gözleri kızarmış ağlamaktan ama hala ağlıyordu. Benim güzel karım, aşık olduğum kadın bana bir bebek verecekti. Yaklaşıp sarıldım ona. Öpüp kokladıltan sonra onu kucaklayıp heyecanla dönderdim. Elimde dört adet tesle karımı yatak odasının ortasında döndürüyordum. Gülüyordu o da.

"Baba oluyorum!! "Dedim. Bir kaç tur onu kucağımda dönderdikten sonra onu narin bir çiçek gibi incitmeden indirdim yere. Ve onu göğsüme çekip sarıldım.

"Anne oluyorum"dedi kollarını boynuma doladı gözleri gözlerimde. Bebeğmiz olacaktı. Kanıtı elimdeki testlerdi. Dudaklarından öptüm. Bir müddet öpüştükten sonra geri çekildim ve onu kucaklayıp yatağa indirdim. Elimdeki testleri komidine bırakıp ellerinden tuttum diğer eli ve elim karnındaydı. Bebeğimizin olduğu yerde. Tarifi olmayan bir heyecan ve mutluluk içimi kaplamıştı. Orada bir yerlerde bebeğimiz vardı. Doktora gitmemiz gerekti. Haklıydı. Hemde en acilinden. Ultrasonlada baktırıp emin olmalıydık. Karnından öptüm. Nihayet baba oluyordum. Gerçek bir aile olacaktık. Bir bebeğimiz olacaktı. Derin'i ve bebeğimi herşeyden koruyacaktım. Derin benim ailemdi. Güzel karım. Gözlerine baktım. O kadar saf ve duygusaldıki. Gözleri dolmuştu. Gözlerime baktı. Alnından öptüm. Gülümsedi.

"Bebeğimiz olucak."dedi. Eli karnına gitti elimin üzerine. Okşayıp gözlerime baktı.

"Baba oluyorsun Nikolai."dedi sesi titrekti ve yumuşaktı. Evet baba oluyordum.

"Beni çok mutlu ettin güzel Kraliçem."dedim. Gözlerinin içi gülümsüyordu.

"Balayında Bebek haberi. Ailelerimiz sevinecek."dedi.

MAFYA:RUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin