Derin Chenkow
Bugün yeni evimizin iç dekorasyonu belirlemiştik ailecek. Çocuklar çok heyecanlıydı. Kendi odalarının iç dekorasyonunu belirlerken. Onları öyle heyecanlı görmek bana iyi gelmişti. Gün boyu Nikolai destek olmuştu bana. Sanırım beni hala çok seviyordu. Onu seviyordum. Beni kurtarması benim için çok özeldi. Zaten kendiside biraz etkilenmiş gibiydi gece olanlardan. Sürekli telefondaydı. Birileri ile konuşup duruyordu. Benim için başını belaya sokmuştu. Bir adam öldürmüştü. O adamın başının karnıma düştüğü anı asla unutmayacaktım. Evin dekorasyonunu hallettikten sonra çocukları Irina hanımın bulduğu yeni dadılar, müzik hocaları ve dil hocaları ile tanıştırmıştık. Bebeklerim pek hoşlanmasada tekrar eğitimlerine devam etmelilerdi. Üç gün bile büyük kayıptı. Evet babalarına alışmaları gerekiyordu üçününde. Bu bir şekilde olacaktı zamanla. Zaten babaları ile şu anda benden daha çok ilgileniyorlarda. Hele tatlı kızım Lia. O gün boyu kocamın kucağından inmemişti. Sürekli babasını yanağından öpüp ona sevimlilikler yapıyordu. Öyle tatlılardılarki ben sadece izlemekle yetinmiştim. Bana iyi gelmişti onları izlemek babaları ile sorunsuz iletişim kuruyorlardı. Bu iyiydi. Bense gün boyu sadece kafamada ne kadar istemesemde gece olanları döndürdüm. O adamın kafasının karnıma düşmesi ölen bedenini hissetmek. Yeterince her şey dramatikdi. Nikolai beni kurtardığı için çok şanslıyım. Bir an hiç kimse gelmeyecek sandım Nikolai sesimi duymadı ve beni kurtarmayacak sandım. Öyle çaresizliğe kapıldım ki. Çok kötüydü. Ama bu duygunun üstesinden gelmeliydim. Elimde değildi belki ama unutmalı devam etmeliydim. O adam ölmüştü ve Nikolai zamanında yetişmişti. Çocuklarla akşam yemeğini yemiştik.
Hepimiz ev halindeydik. Bebeklerimle sinama odasında bir çocuk filimi izliyorduk. Nikolai kolunu belime sarmıştı Lia babasının dizine başını indirmiş Lian babasının sağında oturmuş babasının göğsüne dayamıştı başını. Ivan ise bana sarılmıştı. İçeride okadar koltuk varken biz beşimiz tek koltuktaydık. Ben Nikolai'n omzuna indirmiştim başımı. O parfümünün kokusu burnuma doluyordu. Lia'nın saçlarını okşuyordum. Benim dünyalar güzeli üç evladım vardı. Ve bizi koruyacağını bildiğim tehlikeli mafya bir kocam.
Ve biz beşimiz tek koltukta oturuyorduk. Ve hepimiz halinden huzurlu ve mutluydu. Nikolai o benim için neler yapabileceğini dün gece bana göstermişti. Yanında olduğum için huzurluydum. Benim için bir adam öldürse dahi. O bir mafyaydı kim bilir kaç kez birini öldürmüştü. Buna alışmıştı. Bende alışmalıydım. Ya da unutmalı.Belimi okşuyordu. Ona baktım. Mavi gözleri ekranı izliyordu. Beni koruduğu için çok şanslıydım. Dün gece başıma bir kadın için en kötüsü gelmişti. Tacize uğramıştı. Tanımadığım bir adamdan tokat yemiştim. Neyseki bu Nikolai beni kurtarmıştı. Her şeye rağmen buradaydık. Üçüzlerimizle filim izliyorduk. Bu benim için çok büyük bir hediye. Hepsi Nikolai sayesindeydi. Onu seviyordum. O sapığı öldürdüğü için mutluydum. Ve benim için başı büyük belaya girmiş gibi hissediyordum. Ama olsun ona destek olacaktım. Ne kadar korksamda bize zarar verecekleri dülüncesinden kendimi alamıyordum. O benim için elini kana buladı.
~~Filim biterken bebeklerim uykuya dalmıştı. Nikolai ile birbirimize bakıp gülümsedik.
"Uyumuşlar."dedim.
"Evet Kraliçem."dedi. Elini yüzüme koyup okşadı başımı eline yasladım yorgundum onu seviyordum. Gözlerime güven dolu bakıyordu."Kafana takmayı bırakmalısın güzel Kraliçem."dedi. Gözlerim doldu. Ağlamak istemiyordum.
"Eğer sen beni duyup gelmeseydin..."dedim.
"Ama geldim. Evet gözünün önünde bir adamı vurdum ama geldim. O köpek bunu hak etti. Ve sen bunu düşünme güzel kadınım."dedi. Dudağıma eğilip öptü. İzin verdim. Nede olsa çocuklar uyumuştu. Korkak bir kaç öpücük."Seni seviyorum."dedim güldü. Gülümsedim.
"Topla kendini güzelim."dedi.
"Korkuyorum."dedim.
"Bize kimse bir şey yapamaz. Korktuğun buysa asla korkma."dedi. Yanağından öptüm. Başımı salladım evet anlamında.
"Sana güveniyorum Nikolai. "Dedim. Gülümsedi.
"Öyleyse ben çocukları odalarına götüreyim."dedi.
"İyi olur aşkım. Ben Lia'yı alayım."dedim. Kocamın dizinde yatan kızımı aldım yavaşça. Nikolai önce Lian'ı sonra İvan'ı aldı kucağına. Birlikte sinama salonundan çıktık. Herşey açıktı. Sonra kapatacaktım artık. Bu huzurlu gece içinmutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA:RUS
Romancezengin bir ailenin kızı ve bir Rus mafyasının oğlunun evliliği. aşk , +18 , romantizim vs işte.