Voorstellen personages

890 21 10
                                    

Violetta Castillio
Ze is een heel aardig meisje. Samen met haar zus Lucinda woonde ze in Parijs maar nu komen ze terug naar Buenos Aires, hun geboortestad voor hun vaders werk. Ze komt heel erg goed overeen met haar zus en ze doet niets liever dan samen met haar liedjes schrijven en zingen en ook om samen te dansen. Ooit hoopt ze om een meidenband te vormen en natuurlijk samen met haar zus.

Lucinda Castillio
Ze is een heel modieus en opgewekt meisje. Vroeger was ze heel gemeen maar met de jaren is dat gebeterd. Samen met haar zus Violetta woonde ze in Parijs maar nu komen ze terug naar Buenos Aires, hun geboortestad voor hun vaders werk. Ze houdt van haar zus als geen ander en alles wat ze samen doen vindt ze leuk. Ook is Lucinda net zoals Violetta heel erg muzikaal aangelegd en haar droom is net zoals bij haar zus om een meidenband te vormen.

Diego Casal
Hij is een heel erg stoere jongen die nooit zijn gevoelens toont. Zijn allerbeste vriend is zijn broer Marco, hij staat dan ook dag en nacht voor hem klaar. Samen met Marco, Leon, Maxim, Federico, Andreas en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio.

Marco Casal
Hij is een erg gevoelige jongen maar dat laat hij niet zo vaak zien. Hij vindt zijn broer echt top. Niemand kent Diego beter dan hij. Samen met Diego, Leon, Maxim, Federico, Andreas en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio.

Leon Vargas
Leon is een heel aardige jongen die altijd klaarstaat voor zijn vrienden en in het bijzonder zijn broers. Samen met Marco, Diego, Maxim, Federico, Andreas en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio.

Maxim Vargas
Hij is een heel vrolijk persoon en hij kan dansen als de beste. Zijn favoriete kledingstuk is sowieso een petje, hij draag echt altijd een petje. Samen met Marco, Diego, Leon, Federico, Andreas en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio.

Federico Vargas
Hij is heel erg muzikaal. Hij houdt van zingen en dansen. Samen met Marco, Diego, Maxim, Leon, Andreas en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio. Hij houdt ervan om in de spotlights te staan. Maar al die fans worden op sommige momenten wel wat teveel.

Brodway Fracuandé
Hij is erg vrolijk en hij danst heel erg graag. Samen met Marco, Diego, Maxim, Leon, Andreas en Federico vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio. Daardoor kan hij wel niet zo vaak meer aan capuera doen.

Andreas Fracuandé
Hij is echt heel erg grappig en je kan echt vaak met zijn domme stoten lachen. Samen met Marco, Diego, Maxim, Leon, Federico en Brodway vormt hij een band. Ze touren door heel Argentinië maar ze zijn wel vaker in Buenos Aires waar ze nog wel steeds les volgen in de studio. Hij houd er niet zo van om in de spotlights te staan paar voor zijn vrienden heeft hij het er wel voor over.

Francesca Torres
Ze heeft echt alles over voor haar vriendinnen en in het bijzonder voor haar zussen Camilla en Nadia. Ze vind het super leuk om in de studio les te nemen en ze is samen met haar zussen te grootste fan van de jongensband.

Camilla Torres
Ze is een echte spring in het veld ze is altijd heel vrolijk maar als het echt tegenzit kan zij iedereen wel opvrolijken. Ze vind het super leuk om in de studio les te nemen en ze is samen met haar zussen te grootste fan van de jongensband.

Nadia Torres
Ze is heel bescheiden en verlegen. Ze vind het super leuk om in de studio les te nemen en ze is samen met haar zussen te grootste fan van de jongensband. Ze hoop dat ze ooit een leuke beste vriendin krijgt. Want haar zussen zijn echt alles voor haar maar ze wil graag eens een ander beste vriendin.

Ik hoop dat jullie alle personages een beetje snappen. En dan heb ik voor jullie een vraag. Moet ik dezelfde koppeltjes behouden of moet ik totaal andere koppeltjes verzinnen ?
Laat het snel weten.
Groetjes
MechistaForEver

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu