Deel 2 Hoofdstuk 2

253 10 4
                                    

Nadia pov.
Lu kwam eindelijk de kamer binnen en iedereen begon haar vragen te stellen.
Vi: Lu, waar was je? We waren allemaal bezorgd.
Lu: Ik was een strandwandeling gaan maken met Fede.
Vi: Kon je dat ons niet zeggen?
Lu: Sorry, sis! Maar hij moest iets belangrijk vertellen. Dat jullie Nadia en Vilu waarschijnlijk al wel weten.
Na: Wat weten wij?
Lu: Dat Fede geadopteerd is en hij dus eigenlijk Italiaans is.
Na: Echt?
Lu: Ja maar alsjeblieft hem niet ermee confronteren want hij had het er echt moeilijk mee. Daarna werden we ook nog eens opgehouden door fans dus daarom dat we later waren.
Na: Geeft niet, we waren gewoon bezorgd.
Lu: Gaan we dan nu slapen want ik ben echt moe.
Fr: Helemaal mee eens. Het was een vermoeiende dag ! Slaapwel meiden!
Ca: Slaapwel iedereen!
Vi+Na+Lu: Slaapwel.

De volgende dag.
Maxim pov.
Gisterenavond heeft Fede gezegd dat hij eindelijk Lu heeft durven vertellen dat hij geadopteerd is.
We zijn vanmorgen heel erg vroeg opgestaan om nog voor dat we moesten gaan repeteren onze meisjes een ontbijt op bed gaan brengen.
We kloppen op de deur en doen de deur open.
Ze liggen allemaal in bed met slaperige oogjes en met hun haren helemaal in de war. Toch vind ik dat Nadia er prachtig uitziet. Ik zet haar onbijtje op haar bed zoals alle andere jongens doen. Nadia kijkt met grote ogen naar het ontbijt en kijkt dan naar mij.
Na: Pancakes, wafels, fruit en vers fruitsap. Ooh en een rood roosje. Wat schattig Maxim! Ze kwam naar me toe en gaf me een knuffel.
Ze ging terug zitten en nam een hapje van een wafel.
Na: Heerlijk! Ook een stukje?
Ze nam een stukje wafel op haar vork en bracht het naar mijn mond. Ik nam het natuurlijk aan. Ik bedoel het zijn wel wafels hé! Zo ging het de hele tijd door. We aten het hele ontbijtje samen op en dan namen we afscheid want we moesten gaan repeteren.
Alleen wist Nadia niet dat Fede, Leon en ik nog een verrassing in petto hadden voor Lucinda, Violetta en Nadia.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu