Deel 2 Hoofdstuk 4

264 11 2
                                    

Nadia pov.
Nadat we gestopt zijn en Vio uit de auto is gehaald was het mijn beurt. Ze brachten me ergens naartoe en namen dan mijn blinddoek af. Ik zie Maxim staan en ik loop naar hem toe. Ik geef hem een heel erg dikke knuffel en hij haalt prachtige bloemen tevoorschijn en geeft ze aan mij.
Ma: Voor de leukste en mooiste vriendin van heel de wereld.
Na: Ooh ! Wat ben je toch een schatje !
Ik gaf hem nog een knuffel en hij nam mijn hand en begeleidde mij naar een mooi picknickdekentje vlakbij een meertje. We gingen zitten en aten wat.
Na: Mag ik iets vragen?
Ma: Ja, doe maar.
Na: Wat deden Lu en Vio ook in de auto?
Ma: Wel, Leon, Fede en ik hebben ongeveer hetzelfde gepland maar dan toch nog net iets anders. Leon heeft ervoor gezorgd dat hij Vio kan meenemen naar het strand en daar een picknick doen en Fede neemt Lucinda mee naar een schattig parkje hier in de buurt.
Na: Ooh wat schattig van jullie !
We aten verder en praatte ook nog wat.
Op de terugweg naar het hotel kochten we ook nog suikerspinnen van een schattig kraampje. Tegen dat we terug in het hotel aankwamen hingen we helemaal vol met suikerspin.
Maxim bracht me naar mijn kamer en we wensten elkaar een goede nachtrust. Ik ging de kamer binnen en daar zaten Cami, Fran en Vio.
Na: Heey ! Hoe was jullie date?
Vi+Ca+Fr: Geweldig !
Na: Dat is altijd leuk om te horen.
Vi: Heb jij eigenlijk nog iets van Lu gehoord ?
Na: Nee, want ik moest nog voor haar uitstappen maar Maxim zei dat Fede en Lu naar een mooi parkje gingen maar voor de rest weet ik niets.

Een paar uur vroeger.
Lucinda pov.
Ik mocht als laatste uitstappen. Iemand begeleidde me naar ergens en ik had het gevoel dat het Diego was. Hij haalde mijn blinddoek af en ik sloeg hem.
Lu: Ik wist wel dat jij het was Diego.
Di: Sorry, orders van de boys.
Ik draaide me om.
Lu: Boys?
En toen zag ik het. Fede stond nog geen vijf meter verder van mij. Ik stormde op hem af en ik gaf hem een knuffel. Na die knuffel keek ik recht in zijn ogen.
Lu: Doe zoiets nooit meer ! Ik was doodsbang!
Fe: Sorry !
Hij haalde wat van achter zijn rug en ik zag dat het een prachtig boeket rozen was. Hij gaf het aan mij en ik nam het aan natuurlijk.
Lu: Je bent een schatje!
Fe: Weet ik! Maar jij bent nog een groter schatje!
Lu: Ooh!
We gingen samen naar het picknickkleed en we aten wat. Daarna zijn we gaan liggen hand in hand en hebben we naar de sterren gekeken.
Lu: Zie je die heldere ster daar ? Dat ben jij ! Niemand kan je talent overtreffen.
Fe: Ooh je bent echt super schattig als je over mij praat.
Lu: Dat zal misschien komen omdat jij schattig bent.
Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en we keken verder.
Fe: Zie je die heldere ster die aan de zijde staat van die heldere ster? Dat ben jij! Want jij bent de beste en ik kan niet meer zonder je.
Lu: Ooh! Schatje toch!
We keken nog even verder en daarna gingen we terug naar het hotel. Ik viel op mijn bed en ik viel meteen in slaap. Het was dan ook een prachtige avond geweest.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu