Hoofdstuk 3

476 16 0
                                    

Francesca pov.
Ik stond op en zag dat Camilla nog sliep maar Vio was al wakker. Ik fluisterde naar haar: Gaan we haar wakker kietelen? V: Goed idee. We kietelde Camilla heel erg hard. C: Aaaaaah, wat heb ik verkeerd gedaan? Heb ik weer eens te hard gesnurkt? V: Nee hoor we wouden je gewoon kietelen. Camilla stapte met slaperige oogjes uit bed en gooide een kussen op ons. Ze rende naar buiten en ze ging haar aankleden. Dat gingen wij nu ook doen. Weet je ik vind Vio echt super leuk!

Lucinda pov.
Ik word wakker door mijn gsm.
Herman: Hey Lucinda.
Lu: Hoi, waarom moet je mij wakker bellen?
Herman: Omdat vandaag iemand bij jullie komt wonen. Hij is de zoon van een vriendin van mij. Hij zit in die jongensband waar jij zo'n fan van bent. Hij heet Federico.
Mijn mond viel open van verbazing.
Herman: Euh, lieverd is alles oké ?
Lu: Ja, ja. Geweldig. Maar ik moet nu gaan oké.
Herman: Oké kus voor jou en ook voor Violetta hé.
Ik hing op en ik ging me omkleden. Nadia ook. We gingen samen naar benden maar ik had nog geen woord gezegd. Toen belde papa opnieuw.
Herman: Hey Lieverd ik ben iets vergeten te vertellen. Leon en Maxim komen ook bij jullie wonen maar nu moet ik weg doei.
Hij hing op en ik ging aan tafel zitten.
N: Is alles goed met je Lu ? Je hebt vanaf je dat telefoontje kreeg geen woord gezegd en je ziet heel erg bleek. V: Wat is er Lu? Zo serieus heb ik je nog nooit gezien. Lu: Wel we hebben een probleem ... V: Wat ? Lu: Leon, Maxim en Federico komen hier wonen. V: Dat is toch geen probleem? Lu: Ja voor jou niet maar voor mij wel. Ik spurtte naar boven op mijn hakken. Auw dat deed pijn. Ik ging men kamer binnen en ik viel op men bed. Nadia kwam binnen. N: Je bent echt smoor op Fede, is het niet? Lu: Beloof je dat je het aan niemand zegt. Want hij is vast niet op mij. N: Oké, oké. Weet je wat, ik blijf gewoon de eerste paar nachten tot jij normaal met hem kan omgaan. Lu: Je bent een super beste vriendin en niet zomaar één je bent mijn allerbeste vriendin! N: Ooooh, jij ook die van mij. Ze gaf me een knuffel. Lu: Maar dat is dan wel leuk voor jouw dat Maxim ook komt is het niet? N: Dat is wel een pluspunt. We liepen naar de studio en daar kwamen we Cami, Fran en Vio tegen, die zijn ook beste maatjes zo te zien. We gaan naar de inschrijftafel en we schrijven ons in. Ik moet om 15 uur, ik ben de eerste en Vio is na mij. We gaan repeteren. Ik ga mijn zelfgeschreven liedje Destinada a brillar zingen. Ik oefen samen met Nadia met best wel veel pauzes op te drinken en dan is het zover ik word geroepen. Ik ga naar binnen en ik zing mijn liedje (kijk video). Ik kom naar buiten en iedereen stond blijkbaar te kijken. Gelukkig dat ik dat niet had gemerkt terwijl ik zong. Ook zei Alberto dat dit telde voor mijn zang en instrument. N: Dat was geweldig en het is echt goed dat het ook meetelt voor je instrument. Lu: Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Fe: Gefeliciteerd je was echt goed. Ik keek met een 'Help mij !'-blik naar Nadia. N: Stil, zo meteen begint Violetta. Ik knipoogde naar haar en we gingen kijken naar Violetta.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu