Deel 2- Voorstellen personages 1

254 7 4
                                    

De meisjes :


Violetta Castilio
Ze is een heel aardig meisje en ze is heel erg gehecht aan haar tweelingzus Lucinda. Soms maken ze ruzie maar ze kunnen nooit lang boos op elkaar blijven.
Ze is de vriendin van Leon van wie ze verschrikkelijk veel houdt.
Ze is ook de allerbeste vriendin van Francesca en Camilla die bijna als zussen voor haar zijn.

Lucinda Castilio
Ze is heel erg modieus en ze is een echte diva maar dan wel in de goede manier. Ze is erg gehecht aan haar tweelingzus Violetta. Soms maken ze ruzie maar ze kunnen nooit lang boos op elkaar blijven.
Ze is de vriendin van Federico die ze nu door en door kent en hij haar ook. Ze houdt zelfs zo veel van hem dat hij op de tweede plaats staat en daar is nog nooit een jongen gekomen. En de eerste plaats? Die is voor Violetta natuurlijk!
Haar beste vriendin is Nadia waar ze door vuur zou voor gaan.

Francesca Torres 
Ze is een heel erg vrolijk en optimistisch meisje. Ze bekijkt het leven altijd positief. Ze kan heel erg goed opschieten met haar twee oudere zussen Camilla en Nadia.
Ze is de vriendin van Diego. Ze houdt erg veel van hem.
Haar beste vriendin is buiten haar zussen Violetta. Ze steunen elkaar door dik en dun.

Camilla Torres
Ze is erg levendig en soms ook een beetje eigenwijs maar dat maakt haar karakter net zo leuk. Ze is heel erg beschermend over haar twee zusjes want ze is de oudste van de drie.
Ze is de vriendin van Brodway. Ze vindt hem echt een schatje! Ze zou alles voor hem kunnen doen.
Ze beste vriendin buiten haar zussen is ook Violetta. Violetta, Francesca en zij zijn 6 handen op 1 buik.

Nadia Torres
Ze is erg verlegen maar is erg aan het openbloeien door haar beste vriendin en vriendje. Ze is de middelste van de drie zusjes en ze kan heel erg goed met hun opschieten.
Ze is de vriendin van Maxim. Hij helpt haar heel erg veel meer zelfvertrouwen te krijgen. Ze houdt echt heel erg veel van hem.
Ze heeft ook nog iemand
Anders die haar helpt bij haar zelfvertrouwen namelijk haar beste vriendin Lucinda voor waar ze altijd gigantisch veel lol mee heeft.








Hey allemaal,
Ik hoop dat jullie de karakters een beetje leuk vinden. Wat ik wel wil vertellen is dat dit deel ongeveer een half jaar na het vorige deel is. Gewoon even ter informatie.
Groetjes
MechistaForEver

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu