Lucinda pov.
Lu: Euhm Nadia ik denk dat we iets vergeten zijn ... N: Wat ??? Lu: Binnen 5 minuten hangt de uitslag van de toelatingsexamens op. N: Dat is waar ook. Kom als we lopen halen we het nog net.
5 minuten later in de studio.
Lu: Oef net op tijd. We lopen door en zien dat er super veel mensen staan te wachten naast een leeg prikbord. We lopen daar naartoe en we gaan staan bij Vio, Fran en Cami. V: Hey, waarom zijn jullie zo laat. Lu: We waren het een heel klein beetje vergeten. V: Hoe kun je zoiets nu vergeten? Lu: Tja. Ineens komt er een man die ik al wel eerder heb gezien bij de audities naar het prikbord toe. Hij hangt een paar papieren op. Een papier met de mensen die door zijn en drie met degenen die niet doorzijn. Ik begin samen met Vio op het papier te kijken met degenen die doorzijn. We speuren heel de lijst af en we zien ons er niet tussen staan. Nu hebben we nog een kans dat we vanonder staan. Eens kijken.
Lu: Ja, Vio we staan er op!!! Ik spring op haar en geef haar een heel erg grote knuffel. Daarna geeft Nadia mij een grote knuffel en geven Cami en Fran Vio een grote knuffel. Als ik loslaat zie ik Federico staan. Ik draai me om en ik trek Nadia mee naar buiten. N: Wat was dat ineens? Lu: Federico stond achter ons. Maar nu even iets anders: gaan we shoppen om te vieren dat ik door ben? We kunnen als je dat leuk vind Vio, Fran en Cami ook wel meevragen. N: Dat zou ik wel leuk vinden maar het is al bijna half vijf, de winkels gaan bijna dicht, dus kunnen we niet morgen met zen vijven gaan shoppen want we hebben toch vrij. Lu: Geweldig idee ! Je bent de beste! Als we thuis zijn zullen we het nieuws melden en kunnen we kijken of ze meewillen want ze zijn natuurlijk vandaag al even gaan shoppen. N: Oké, is goed. We lopen naar huis en babbelen nog wat.Violetta pov.
Ik zie Lucinda en Nadia ineens heel erg hard de studio uitstormen. Ik draai me om en zie Leon staan. Le: Gefeliciteerd , ik zag net dat je aangenomen bent. V: Bedankt. Le: Euhm, waar is Lucinda? Weet ze al dat ze door is? V: Ja maar ze is daarnet samen met Nadia de deur uitgerend maar ik heb geen idee waarom. Le: Ah, oké. Dan zal ik haar straks wel thuis feliciteren. V: Ja is goed. Ik draai me om en zie dat Fran en Cami weg zijn. Le: Zullen we samen naar huis lopen? V: Ja is goed want Fran en Cami zijn ineens spoorloos. We liepen naar huis en babbelde over koetjes en kalfjes. Toen we het huis naderde kwamen we tot de conclusie dat we wel heel erg veel gemeen hebben. We liepen het huis binnen en ik liep naar mijn kamer. Ik kwam binnen en ik zag Fran en Cami zitten. V: Waar waren jullie ineens? Cami: We wilden jouw romantisch momentje met Leon niet verpesten. V: Hij feliciteerde me gewoon. Fr: Ja maar dan konden jullie nog wat meer praten en zo. V: Ander onderwerp. Zullen we naar benden gaan? C: Ja is goed. We liepen naar beneden en we zagen Lucinda en Nadia praten in de zetel. We gingen erbij zitten en ze hielden op met praten. Lu: Goed dat jullie er zijn want we wouden iets vragen. C: Vraag maar. N: We wouden vragen of jullie misschien morgen met ons wouden gaan ... Lu: SHOPPEN ! Fr: Dat zou echt heel leuk zijn maar we wouden morgen naar het strand gaan. N: Ooh jammer ! Maar ja dan zullen we met zijn tweeën gaan! Lu: Ja ! C: Volgende keer gaan we zeker mee! Lu: Geeft niet dat van jullie was al eerder gepland. V: Fijn dat jullie het begrijpen.
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...