Deel 2 Hoofdstuk 5

218 10 4
                                    

Maxim pov.
Vandaag hebben we veel geoefend omdat we binnen een uurtje onze eerste show hebben. De meisjes komen natuurlijk ook kijken. Nu zijn de stylisten ons haar aan het doen en we hebben net onze kleren aangekregen. Al het volk is nu al aan het binnenstromen en de zenuwen beginnen op te lopen. We doen onze geheime handdruk en we lopen het podium op. We beginnen met ons optreden en het publiek is razend enthousiast. Ik was heel de zaal aan het afspeuren op zoek naar Nadia. Ik was heel het optreden naar haar op zoek maar ik vond haar niet totdat ik de laatste noot van het allerlaatste liedje zong dan zag ik haar zitten met haar perfecte zwarte haren die schattig gekruld zijn. Ze had een grote glimlach op haar gezicht. Ik knipoogde naar haar en we gingen van het podium af. Na een paar minuten stond ze er. Ik liep naar haar toe.
Ma: Hey, wat zie je er leuk uit!
Ik nam haar hand en draaide haar rond. Door wat ik had gezegd begon ze te glimlachen.
Na: Jij ziet er ook heel erg schattig uit! Zoals altijd.
Ik zette een stap dichter naar haar toe en keek haar recht in de ogen.
Ma: Ik hou van jou!
Na: En ik nog meer van jouw!
Net toen ik haar wou kussen, kwam Leon naar ons.
Le: Komen jullie? We gaan naar het hotel want morgen vliegen we naar Milaan.
We liepen samen hand in hand naar het hotel.
We gingen allemaal naar onze kamers.
Fe: Dit optreden was gewoon kicken!
Di: Echt wel!
We praatten nog wat na over het concert en we gingen slapen.






Hey allemaal,
Sorry voor het korte en misschien niet zo spannende hoofdstukje maar ik heb niet zo veel tijd en ik ben bang dat ik nog minder tijd ga hebben de komende weken want de voorexamens en examens komen er aan dus ik kan waarschijnlijk dan helemaal niet veel meer updaten. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
Groetjes
MechistaForEver

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu