Violetta pov.
Vanmiddag als Lucinda en Nadia er niet waren zijn de jongens al hun koffers komen afzetten. Toen heeft Fran aan Maxim gevraagd of hij ons nu ja eigenlijk mij wou helpen voor mijn auditie. En dat wou hij we gingen dan samen repeteren en om 15 uur ging ik naar Lucinda's auditie kijken. Als we aankwamen was ze al bezig en Federico stond er al. We keken en het was prachtig. Ik was heel erg trots op mijn zus. Hoe langer het duurde hoe meer mensen er kwamen kijken en uiteindelijk stonden bijna alle leerlingen er. Ze was klaar en ze kwam naar buiten. Iedereen feliciteerde haar en ik werd naar binnen geroepen. Mijn hart bonsde in mijn keel. Toen hoorde ik Lucinda roepen. Lu: Weg allemaal! Laat de mensen die auditie doen toch met rust. Ik zag dat iedereen weg ging behalve Lucinda, Francesca, Camilla, Nadia, Leon, Federico en Maxim. Toen kwamen Francesca, Camilla en Maxim naar binnen. Ik keek nog even naar buiten en Lucinda stak haar duim naar mij op. Lu: Veel succes. We begonnen te spelen en ik verbeelde me dat ik op een groot podium stond en voor duizenden mensen zong. (bekijk filmpje) Ik was klaar en keek naar de jury, ze zagen er tevreden uit. Ik liep naar buiten en iedereen die buiten stond gaf mij een knuffel. We liepen met zen alle naar huis en we bestelde pizza. Als we die ophadden gingen we een film kijken. Ik zat naast Leon, toen hij die knuffel gaf daarstraks voelde ik iets dat ik nog bij geen enkele jongen heb gevoeld. Het was magisch. En ik zag dat Lucinda Federico was aan het ontlopen. Dat was redelijk duidelijk. Dus als we in de zetel zaten kwam Lucinda naar voor. Lu: Ik heb hier een paar films. De eerste Violetta en Lucinda 3 en 5 jaar. Nope. En ze gooide hem weg. Lu: De tweede, derde en vierde zijn de films van de hunger games. Die gooide ze op de zetel. Lu: En hier zijn nog wat films. Kies maar. Fe: Ik wil die film zien waarom jullie 5 en 3 jaar zijn. Lucinda spurtte uit de zetel, ze nam de dvd en ze spurtte de trap op. En Fede volgde haar. Op de laatste traptrede struikelde Lucinda en viel ze. Ik dacht dat ze echt van de trap ging vallen maar Federico had haar opgevangen. Lu: Euhm ... Dank je. Ze liep naar haar kamer.Lucinda pov.
Ik liep in mijn kamer en ik gooide mijn kapotte hakken in de vuilbak. De film die ik nog steeds vast had verstopte ik in mijn inloopkast. Lu: Zo hier vinden ze hem nooit. Ik deed mijn binnenhuissloefjes aan en ik ging op mijn bed zitten. Auw mijn enkel was heel erg dik. Er klopte iemand op mijn deur. Lu: Je mag niet binnen behalve als je een dokter bent of toch iemand die mijn enkel kan genezen. Federico kwam binnen. Fe: Hey, je enkel doet pijn hé. Lu: Ja nogal. Euhm... Zou je Nadia even kunnen roepen voor mij? Alsjeblieft? Fe: Oké, oké. Hij liep naar buiten en enkele seconden later kwam hij binnen met Nadia. N: Beneden zit vast wel iemand die je enkel kan verzorgen. Kan je er op lopen? Lu: Moeilijk, ik strompel meer. Maar ik geraak zeker de trap niet af. Fe: Ik zal je even af de trap dragen. Lu: Euhm, oké maar niet vallen en laat mij liever ook maar niet vallen. Hij pakte mij op en droeg me de trap af. Terwijl hij me de trap afdroeg voelde ik me helemaal rood worden. Beneden aangekomen hielp Francesca me met zalf en een verband. Lu: Hopelijk kan ik er morgen op dansen. Fr: Dat moet normaal wel lukken als je er niet te veel op loopt nu. Laten we anders allemaal maar gaan slapen. Lu: Ja is allemaal prima maar hoe geraak ik boven. Iedereen in koor: Federico. Lu: Euh oké dan. Hij droeg me deze keer de trap op en hij legde me in mijn bed. Hij wou naar buiten gaan maar ik trok aan zijn arm. Lu: Dank je. Fe:Graag gedaan. Hij gaf mij een kus op mijn kaak en Nadia kwam binnen en Fede ging naar buiten. N: Heb ik iets gemist ? Lu: Nee, ik bedankte hem gewoon en hij gaf mij gewoon een kus op men kaak. Is dat zo erg? N: Nee hoor, maar dan moet ik waarschijnlijk weer snel weg. Lu: Ben je gek? Ik heb een idee. Je kan bij ons komen wonen. Hier wonen toch al verschillende mensen dus waarom zou jij hier niet mogen wonen? N: Dat is echt geweldig dan ben ik elke dag bij jou, Maxim, Violetta en al de rest. Lu: Echt zo'n goed idee van mij. N: Echt wel! We praatte nog even en dan gingen we slapen.Violetta pov.
Nadat Lucinda en Fede naar boven waren gegaan en Nadia ook mee was gegaan ging iedereen een voor een weg. Na een tijdje bleven alleen Leon en ik over. Le: Weet je ik vond je auditie echt super goed. V: Dank je. Le: Als je wilt kan ik je morgen wel helpen voor je auditie van dans en instrument. V: Zou je dat echt willen doen? Le: Natuurlijk anders had ik het toch niet voorgesteld. Ik gaf hem een knuffel. V: Dank je wel. Le: Alles voor jouw. V: Hoe bedoel je? Le: Niets speciaal. Ik liep naar boven. En ik viel op men bed. C: Wat is er met jouw gebeurd? Fr: Dat zie je toch, ze is verliefd. C: Op wie? V: Raad eens? Fr+C: Leon ?!? V: Tuurlijk, wie anders? C: Das geweldig voor je! V: Maar hij ziet mij toch niet staan. Fr: Waarom niet? V: Er zijn honderde, wat zeg ik, duizende fans die hij heeft en die zoveel knapper zijn dan ik. C: Zo moet je niet denken, maar vertel eens: Wat heeft hij vertelt tegen je? V: Dus we waren alleen samen beneden en dan vroeg hij of hij me misschien kon helpen voor mijn auditie van dans en instrument. Fr: Hoe romantisch. V: En dat is nog niet alles, want daarna gaf ik hem een knuffel, ik zei dank je en hij zei alles voor jouw. C: Aaaaah, geweldig we hebben dus bijna allemaal een vriendje. Francesca heeft Diego, Nadia heeft Maxim, Lucinda heeft bijna denk ik Federico, Jij, Violetta heeft bijna Leon en ik heb Brodway. V: Das waar weten jullie iets over Lucinda en Federico? Fr: Ja, dat ze een heel erg mooi stel zouden zijn. V: Daar heb je gelijk in, ze passen echt super bij elkaar. Ik heb Lucinda nog nooit zo verliefd gezien. C: Maar euhm, gaan we slapen want morgen hebben we een lange dag voor de boeg. V: Ja jullie hebben gelijk.
We gingen slapen.
JE LEEST
Violetta High
FanfictionDit verhaal gaat over de serie Violetta. Alleen hebben de personages een ander karakter en hebben ze andere rollen. Ook wil ik in dit verhaal nieuwe families creëren. Ik ga (als jullie het een leuk boek vinden) altijd zo snel mogelijk proberen te up...