Deel 2 Hoofdstuk 11

223 12 2
                                    

Nadia pov.
Ik liep de kamer binnen en daar zag ik Lu haar tanden poetsen.
Na: Je raad nooit wat Federico achter jouw rug om vertelt aan de jongens.
Lu: Wat ?
Ze keek me verbaasd aan.
Lu: Zeg nu, wilt hij het uitmaken?
Na: Nee hoor, hij zegt dat jij zijn droommeisje bent en dat hij niet zonder je kan.
Lu: Oooh! Zo lief.
We praatten nog wat en gingen slapen.

Francesca pov.
Ik liep hand in hand met Diego langs een riviertje.
Opeens stond hij voor me en nam iets uit zijn zak. Hij ging op zijn knieën zitten en ik kreeg tranen in mijn ogen. Hij zal toch niet ...
Di: Francesca, je bent het mooiste, liefste en aardigste meisje dat ik ooit heb ontmoet. Ik zou graag mijn hele leven met je delen en daarom wil ik je deze belangrijke vraag stellen. Francesca Torres, wil jij met mij trouwen.
Fr: Honderd keer ja!
Ik sprong in zijn armen en hij schoof de ring om mijn vinger. Er gleed een traan van blijdschap langs mijn wang en hij veegde hem weg. Hij stapte dichter en dichter bij en zijn lippen raakte de mijne. Toen we stopte om adem te halen keek hij diep in mijn ogen.
Di: Ik mag blij zijn om zo'n mooi meisje nu mijn toekomstige vrouw te mogen noemen.
Fr: En ik mag blij zijn om zo'n knappe gentleman nu mijn toekomstige man te mogen noemen.
We hebben nog wat gewandeld en gebabbeld. Daarna gingen we terug naar het hotel en ik zag dat het al vier voor drie uur is,in de ochtend nog wel. Ik liep snel in de kamer maar niet zonder Diego een zoen te geven natuurlijk.
Ik kwam binnen en alle meisjes zaten op mij te wachten.
Lu: Fran, waar zat je? Je was spoorloos verdwenen en je nam niet op als we je belde.
Fr: Sorry, het spijt me maar ik heb een goede reden.
Ik stak mijn hand naar voor met mijn ring. Iedereen kwam kijken en ze knuffelde me plat! Ik krijg honderden, wat zeg ik, duizenden felicitaties naar mijn hoofd geslingerd.
Nadat iedereen terug tot rust was gekomen gingen we slapen.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu