Deel 2- Voorstellen personages 2

237 6 3
                                    

De jongens:





Leon Vargas
Hij is erg lief en behulpzaam. Hij beschermd zijn twee broers goed. Samen met zijn 9 maanden jongere broer Maxim zorgt hij goed voor Federico. (Zijn verhaal zie je bij zijn stukje) Ze doen alles voor elkaar en ze proberen elkaar altijd op te vangen als er iets niet altijd even goed lukt.
Hij is het vriendje van Violetta. Hij houdt heel erg van haar.

Maxim Vargas
Hij is een goede danser en hij is heel behulpzaam. Samen met zijn broer Leon zorgt hij voor Federico die het soms wat moeilijk heeft.
Hij is het vriendje van Nadia wie hij maar graag helpt met haar wat meer zelfvertrouwen te geven. Hij doet alles voor haar.

Federico Vargas
Hij is erg lief en vriendelijk. Hij is geboren in Italië maar zijn ouders konden niet voor hem zorgen en daarom moest hij naar een pleeggezin. Hij verhuisde toen naar Buenos Aires om daar bij de familie Vargas te gaan wonen. Hij heeft zelfs hun achternaam gekregen. Hij ziet zijn echte ouders nooit meer en soms kan hij daar niet zo goed mee omgaan. Gelukkig heeft hij zijn broers die hem altijd opvangen in dat soort momenten.
Hij is het vriendje van Lucinda. Ze is het eerste meisje waar hij al ooit zoveel voor gevoeld heeft. Ze kent hem door en door maar zij haar ook en dat maakt hun relatie gewoon zo gemakkelijk. Ze hoeven elkaar nog maar aan te kijken en ze weten al wat de ander denkt.


Diego Casal
Hij heeft een 'bad'-uitstraling maar zo is hij eigenlijk niet echt. Als je hem goed kent tenminste. Zijn broer is verhuist naar London om daar te gaan studeren aan een speciale muziekacademie. Ze hadden wel een goede band maar hij kan altijd terecht bij zijn bandleden.
Hij is het vriendje van Francesca en zij heeft van hem een beter persoon gemaakt want vroeger was hij heel erg gemeen tegen meisjes maar nu dus niet meer.

Marco Casal
Hij is de broer van Diego en is gaan studeren aan het Royal Auditorium in Londen.

Brodway Fracuandé
Hij is erg vrolijk en behulpzaam. Hij is de broer van Andreas maar hij is samen met Marco gaan studeren in London.
Hij is het vriendje van Camilla. Ze passen bijzonder goed bij elkaar en ze zijn elkaars supporter.

Andreas Fracuandé
Hij is de broer van Brodway en hij is samen met Marco naar het Royal Auditorium in London gegaan.


Zoals jullie zien bestaat de band nog maar uit 5 leden namelijk : Leon, Maxim, Federico, Diego en Brodway.

Violetta HighWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu